cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Verkeerde model van computer geleverd.

SOLVED
2 REPLIES 2
Maciek
New Voice
Message 1 of 3
3,330 Views
Message 1 of 3
3,330 Views

Verkeerde model van computer geleverd.

Ik heb op 12 november 2018 Medion Erazer PC P67009 besteld en betaald. Na 2 dagen e-mail met factuur van Medion, met informatie dat computer is op dit moment verstuurd via DPD en met DPD-tracking nummer. Dag later e-mail van DPD met de datum en tijd van levering. Met één uur vertraging komt mijn pakje thuis. Bijna perfecte afhandeling.

 

Problemen zijn begonnen na de opening van de dos. Er zat binnen andere computer, P66017 in plaats van P67009.

 

Volgende dag heb ik de Belgische Service-Hotline opgebeld, retour document via e-mail gekregen en op hetzelfde dag, 16 november, de verkeerde computer samen met keyboard en muis terug via DPD gestuurd. Op het adres stond Dynagroup in Nuth, Nederland.

Vanaf dit moment heb ik geen meer informatie ontvangen daarom heb ik twee keer naar de Belgische Service-Hotline gebeeld met de vraag wat is de situatie met de correcte levering. Eerste keer vragen zij mij om geduld te hebben want computer zal zeer waarschijnlijk eind deze week komen. Tweede keer zegen zij dat computer komt waarschijnlijk volgende week en plots, vrijdag 23 november DPD is om 10 uur morgen met de levering. De e-mail van DPD komt hetzelfde dag 15 minuten na de levering.

 

En terug een probleem, deze keer komt correcte computer maar zonder keyboard en zonder muis. Mijn oude keyboard kan ik niet aansluiten want die heeft andere type connector dus heb ik nog een keer de Belgische Service-Hotline gebeeld. Zij beloofden binnen drie dagen of misschien vroeger terug te bellen en zegen wat moet ik doen.

Er is blijkbaar complete gebrek aan communicatie tussen de betreffende actoren, namelijk Medion, Dynagroup en DPD. Dynagroup heeft mijn zending veel waarschijnlijk op 20 november ontvangen geleverd door DPD en Dynagroup heeft mijn pakje geïnspecteerd. Resultaat van die inspectie is naar Medion Panningen in Nederland overgemaakt maar geen van die drie heeft mij over dat geïnformeerd. Veel waarschijnlijk over keyboard en muis heeft Dynagroup niets gezegd en Medion in Panningen stuurt naar mij allen nieuwe computer. Maar waarom niet als vroeger met e-mail over levering, met inhoud en met tracking nummer van DPD?

 

Ik schrijf dat verhaal met de bedoeling dat eindelijk kan Medion zijn procedures verbeteren en met hedendaagse technologie kunnen zo e-mailtjes automatisch verstuurd worden. En wat over muis en keyboard? Misschien moet mij iemand bij de Belgische Service-Hotline informeren dat allen de computer moet teruggestuurd worden of deze informatie moet vermeld worden in e-mail met welke heb ik retour voucher gekregen.

 

Beste groet

Maciek van Antwerpen

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
Maciek
New Voice
Message 3 of 3
3,238 Views
Message 3 of 3
3,238 Views

Ja, na meer dan twee weken had ik alles thuis en vandag mijn nieuwe PC werkt goed.

View solution in original post

2 REPLIES 2
ShelLuser
Contributor
Message 2 of 3
3,244 Views
Message 2 of 3
3,244 Views

Late reactie, maar afin.

 

Da's natuurlijk zwaar balen; ik denk dat het mis is gegaan met je service telefoontje. Mij is ook iets vergelijkbaars gebeurt (ik ontving een PC en moest die terugsturen) maar tijdens mijn gesprek met de servicedienst is mij verteld: "Stuur alleen de kast terug" en dat heb ik dus gedaan. Alleen de PC en verder geen randapparatuur.

 

Is dit alsnog opgelost?

Groetjes, Peter
Tags (1)
Maciek
New Voice
Message 3 of 3
3,239 Views
Message 3 of 3
3,239 Views

Ja, na meer dan twee weken had ik alles thuis en vandag mijn nieuwe PC werkt goed.

2 REPLIES 2