annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen antwoord bij Medion

4 ANTWOORDEN 4
TeeVee
New Voice
Bericht 1 van 5
3.620 Weergaven
Bericht 1 van 5
3.620 Weergaven

Geen antwoord bij Medion

Mijn TV van Medion die ik rechtstreeks bij Medion bestelde werd niet thuisbezorgd, hoewel dat bij de prijs was inbegrepen.

Ik moest hem in een andere plaats ophalen, veel verderop, bij een afhaalpunt.

Navraag bij de vervoerder, DPD, wees uit, dt deze nooit bij mij aan huis waren geweest.

Ze hebben hem rechtstreeks naar het afhaalpunt gebracht.

Door een email van Medion kwam ik daar achter, anders zou ik van niets hebben geweten.

DPD en Medion schepen beiden mijn klacht af.

Vervolgens stuurde ik Medion Deutschland mijn bericht tot 3 maal toe, en zij geven helemaal geen antwoord.

Voor mij, en hopelijk voor hen die dit lezen, reden genoeg om nooit meer Medion producten te kopen!

Het was in eerste instantie niet eens een klacht over Medion, maar dat is het nu wel geworden.

Voor wat betreft hun vervoerder, DPD: sla het web er maar eens op na.

Duizenden klachten vind je over hen, waarvan denk ik de meesten over een nooit afgeleverd pakket aan huis.

Ik raad dus aan om geen Medion producten te kopen.

Je krijgt niet de service die ze beloven.

4 ANTWOORDEN 4
Anu
Scientist
Bericht 2 van 5
3.371 Weergaven
Bericht 2 van 5
3.371 Weergaven

Hoi @TeeVee

 

Ik heb nooit problemen gehad met DPD, altijd netjes bezorgd, ik denk dat dat heel erg afhankelijk is van de chauffeur die net de route rijd, dit zal bij andere vervoerders precies zo zijn, zoek maar eens naar klachten over PostNL, DHL, etc., dan vind je ook "duizenden" klachten.

 

Groetjes, 

Anu

TeeVee
New Voice
Bericht 3 van 5
3.368 Weergaven
Bericht 3 van 5
3.368 Weergaven

Hoi Anu,

Dat kan ik best geloven. Maar stel, er zijn 1000 bezorgers/chauffeurs. Daarvan doet 1 zijn best; die van jou. Schieten de klanten van die andere 999 bezorgers daar iets mee op? Ik roep niet zomaar iets. Ik probeer ook om een juiste beoordeling te geven. Maar wat ik niet accepteer, is dat zo'n bedrijf je niet probeert tevreden te stellen. Ze hebben toegegeven dat ze nalatig waren. Verder weet jij niets van ieders persoonlijke kant. Je hebt vast een auto, begrijp je wat ik bedoel? Maar denk eens aan bijvoorbeeld bejaarde mensen, die geen middelen hebben om 10 kilometer verderop een televisie op te gaan halen. terwijl ze voor die service hebben betaald. Aan de hand van jouw paar regels, kan het zijn, dat je ook met nadenken niet zo ver gaat. Maar in de praktijk kunnen mensen toch op moeilijkheden stuiten hierdoor. Niettemin bedank ik je voor je reactie. We leren allemaal van elkaar. (Als we willen, natuurlijk) En ik ben ook niet altijd zeker van alles. Maar in mijn geval heeft dit voor grote problemen gezorgd.

Anu
Scientist
Bericht 4 van 5
3.362 Weergaven
Bericht 4 van 5
3.362 Weergaven

Hoi @TeeVee

 

Ik wou met mijn reactie niet jou reactie bagatelliseren, wat bij jou gebeurd is, is inderdaad gewoon ronduit slecht, maar dit betekend niet dat het bij alle bezorgers misgaat, ik denk zelfs dat het in het grootste deel van de gevallen juist wel goed gaat. Er zijn misschien wel duizenden klachten, maar er worden ook miljoenen pakketjes bezorgd. 

 

Nogmaals, dit is niet om jou ervaring goed te praten of zo, maar alleen om het geheel enigzins te nuanceren.

 

Groetjes, 

Anu

jojo52
Apprentice
Bericht 5 van 5
2.113 Weergaven
Bericht 5 van 5
2.113 Weergaven

naar mijn mening had medion dit moeten oplossen met dp , je koopt toch bij medion en niet bij dp ? tenzij er iets in de verkoopovereenkomst staat. 

Maar de service is bij medion niet meer als vroeger .

Ik heb nu ook een kapotte nieuwe videokaart , klacht gestuurd om reparatie , 5 dagen geen reactie , dan een dom antwoord van een ( denk ik ) callcenter , zet je pc terug naar fabrieks instellingen dan zal je probleem opgelost zijn !!!! in mijn klacht staat dat ik dat al had gedaan ! dus klachten worden niet gelezen

 

4 ANTWOORDEN 4