annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bevestiging betaling

1 ANTWOORD 1
Jgrevelt30
Newcomer
Bericht 1 van 2
533 Weergaven
Bericht 1 van 2
533 Weergaven

Bevestiging betaling

ik ben 2 dgn geleden een tv gekocht en betaald die zou voor me verjaardag 3 december er zijn maar ik heb het idee dat ie het magazijn nog niet heeft verlaten want ik heb nog geen 2 e mailtje ontvangen en er staat nergens i bestellingeets over de status van me bestelling ik vind het gewoon niet netjes dat ze net doen of het aan black friday ligt maar dat is gelul anticiperen en gewoon eerlijk zijn iedereen weet wanneer het druk is dus zou je denken 7 in de rij kassa erbij maar nee met chatten valt ie weg is het geen computer dan vind je degene waar je contact mee had nooit meer terug en nemen ook geen contact op ik zou willen weten is dit net zoals mediamarkt echt super service tot je betaald hebt en er is iets aan de hand dan geven ze niet thuis ik weet niet een of er al iets gebeurd want ze mailen niet @Medion service 

1 ANTWOORD 1
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 2
516 Weergaven
Bericht 2 van 2
516 Weergaven

Hallo @Jgrevelt30, en welkom bij de community.

 

Als u nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met de telefonische ondersteuning.

 

Groeten,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
1 ANTWOORD 1