annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe verbind ik mijn MD 61613 fitnessarmband met mijn smartphone?

Vraag

Hoe verbind ik mijn MD 61613 fitnessarmband met mijn smartphone?


Antwoord

Zorg er eerst voor dat je de MEDION Fitness App op je smartphone hebt geïnstalleerd. Activeer vervolgens zowel de Bluetooth- als de GPS-verbinding. Tik nu kort op het aanraakveld van je ingeschakelde fitnessarmband totdat je het display ziet.

 

Tik nu op het bedieningspaneel Verbinden in de app om het zoeken naar apparaten te starten. Er wordt een keuzelijst met verschillende modellen MEDION fitnessarmbanden weergegeven. Selecteer je model uit deze lijst. Je ziet nu een synchronisatiesymbool in de app. Bevestig dit door op OK te tikken.

 

Om afstandsmeting mogelijk te maken, moet je de app toegang geven tot je huidige locatie door op het menu-item ALLOW/TOESTAAN te tikken.

 

Nu begint de app te zoeken naar Bluetooth-apparaten binnen bereik. In de volgende lijst kunt u uw fitnessarmband selecteren en de verbinding bevestigen door het aanraakveld met een kleine cirkel op uw polsband ongeveer 2 seconden ingedrukt te houden.

 

⚠️Opmerking⚠️ Als je de verbinding op je fitnessarmband niet binnen 10 seconden bevestigt, moet er een nieuw verbindingsproces worden gestart via de app.

 

Zodra de verbinding succesvol is afgerond, meldt uw fitnessarmband dit met een groen vinkje op het display en uw mobiele apparaat bevestigt dit met HET APPARAAT IS VERBONDEN EN KAN NU GEBRUIKT WORDEN.

 

Tik ten slotte op het bedieningspaneel EXIT om de apparaat verbinding te voltooien.


Versiegeschiedenis
laatst bijgewerkt:
‎16.01.2024 10:39
Bijgewerkt door:
Labels (4)