abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

FAQs over de MEDION robotstofzuiger X20 SW+, X40 SW en X50 SW+

FAQs over de MEDION robotstofzuiger X20 SW+, X40 SW en X50 SW+

 

  • Hoe ga ik te werk als individuele kamers niet langer van elkaar kunnen worden gescheiden?

  • Verwijder hiervoor het cachegeheugen van de app.

    Ga hiervoor als volgt te werk:

    1. Open de app.
    2. Selecteer het profiel (pictogram rechtsonder).
    3. Klik op Instellingen (tandwielpictogram rechtsboven).
    4. Selecteer cache verwijderen.
  • Waarom wordt mijn opgeslagen kaart verwijderd?

  • Dit kan gebeuren als er problemen zijn in het cachegeheugen van de robotstofzuiger.

    Voer een herstart uit door het apparaat uit het laadstation te halen en de aan / uit-knop ingedrukt te houden totdat het apparaat Goodbye zegt. Wacht even voordat je de robotstofzuiger weer inschakelt.

    Een andere oplossing is om de eenheid te re-integreren. Klik hiervoor op het potloodpictogram rechtsboven in het robotbesturingsmenu, verwijder hier het apparaat en selecteer Alle gegevens verwijderen. Alle kaartgegevens en reinigingsprotocollen gaan daarbij verloren. Daarna kun je je robotstofzuiger weer integreren.

     

    ⚠️Opmerking⚠️ Het kan zijn dat een probleem in het cachegeheugen van de app het wangedrag veroorzaakt. Leeg in dit geval het cachegeheugen van de app zoals beschreven in Hoe ga ik te werk als individuele kamers niet langer van elkaar kunnen worden gescheiden?

  • Kan ik de opruwmodus instellen voor afzonderlijke kamers?

  • De voorbewerkingsmodus kan alleen worden geactiveerd of gedeactiveerd. Programmering voor afzonderlijke kamers is niet mogelijk.
  • Waarom kan mijn robotstofzuiger niet worden gestart via de app en reageert hij niet op het startcommando bij het schoonmaken van kamerzones en Pin n Go?

  • Dit kan gebeuren als er problemen zijn in het cachegeheugen van de robotstofzuiger.

    Voer een herstart uit door het apparaat uit het laadstation te halen en de aan / uit-knop ingedrukt te houden totdat het apparaat Goodbye zegt. Wacht even voordat je de robotstofzuiger weer inschakelt.

    Een andere oplossing is om de eenheid te re-integreren. Klik hiervoor op het potloodpictogram rechtsboven in het robotbesturingsmenu, verwijder hier het apparaat en selecteer Alle gegevens verwijderen. Alle kaartgegevens en reinigingsprotocollen gaan daarbij verloren. Daarna kun je je robotstofzuiger re-integreren..

     

    ⚠️Opmerking⚠️ Het kan zijn dat een probleem in het cachegeheugen van de app het wangedrag veroorzaakt. Leeg in dit geval het cachegeheugen van de app zoals beschreven in Hoe ga ik te werk als individuele kamers niet langer van elkaar kunnen worden gescheiden?

  • Waarom werkt de dweilfunctie van mijn robotstofzuiger niet?

  • Het kan gebeuren dat er een vacuüm ontstaat in de waterleidingen. Om de lucht uit de waterleidingen te krijgen, schud je de robotstofzuiger maximaal 20 seconden krachtig met een volle watertank.
  • Waarom laadt de robotstofzuiger niet op?

  • Als je robotstofzuiger oplaadproblemen heeft, kunnen de volgende punten helpen:
    • Voer een herstart uit van de robotstofzuiger zoals beschreven in Waarom wordt mijn opgeslagen kaart verwijderd?
    • Reinig de oplaadcontacten nadat je de eenheid hebt losgekoppeld van de voeding.
    • Controleer of alle kabels correct zijn aangesloten.

     

    ⚠️Opmerking⚠️ Als de bovenstaande punten het probleem niet oplossen, neem dan contact op met support.

  • Hoeveel kaarten kan mijn robotstofzuiger tegelijkertijd opslaan?

  • Alle drie de modellen kunnen tot vijf kaarten tegelijk opslaan.
  • Kan ik afzonderlijke delen van de opgeslagen kaart verwijderen?

  • Het is niet mogelijk om individuele gebieden uit opgeslagen kaarten te verwijderen.
  • Waarom gaat de robotstofzuiger niet naar de kamer met de turquoise achtergrond?

  • Dit gebeurt wanneer de verkenningsrit niet volledig is voltooid.

    Verwijder hiervoor alle obstakels en maak alle aangewezen gebieden toegankelijk voor de robotstofzuiger.

     

    ⚠️Opmerking⚠️ Voorkom dat het apparaat vastloopt.

  • Waarom is mijn robotstofzuiger offline en / of start hij niet?

  • Dit kan gebeuren als er problemen zijn in het cachegeheugen van de robotstofzuiger.

    Voer een herstart uit door het apparaat uit het laadstation te halen en de aan / uit-knop ingedrukt te houden totdat het apparaat Goodbye zegt. Wacht even voordat je de robotstofzuiger weer inschakelt.

  • Hoe kan ik nog een kamer / gebied toevoegen aan een bestaande kaart?

  • Start hiervoor een automatische reiniging en maak de nieuwe ruimte toegankelijk voor de robotstofzuiger. Zodra een deel is verkend, kan het apparaat specifiek naar het gebied worden gestuurd.
  • Wanneer is de verkenningsreis voltooid?

  • De verkenningstocht is voltooid wanneer de kaart is toegevoegd aan een automatische voorselectie van kaarten. Dit wordt aangegeven door verschillende gekleurde gebieden op de kaart.
  • Hoe kunnen kaartgegevens worden geëxporteerd en extern worden opgeslagen?

  • Een exportfunctie is niet beschikbaar en wordt momenteel niet geïmplementeerd.

Versionsverlauf
Letzte Aktualisierung:
‎16.04.2024 09:12
Aktualisiert von:
Beschriftungen (4)
Mitwirkende