abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

FAQ's over MEDION DJ Controller LIFE X67000 MD 45000

FAQ's over MEDION DJ Controller LIFE X67000 MD 45000

MSN 50069418

  • Hoe kan ik een liedje scratchen?

  • Om te scratchen moet een nummer op uw deck geladen zijn en moet de WHEEL-knop geactiveerd zijn (deze is dan verlicht). Draai het JOGWIEL heen en weer om te scratchen.
  • Hoe wordt de DJ Controller van stroom voorzien?

  • De DJ Controller kan worden gevoed door een computer via de USB-kabel of door middel van een mobiel apparaat met een USB-kabel en de bijbehorende USB-adapter.
  • Waarom is het volume van mijn microfoon laag of vervormd?

  • Controleer of de MIC LEVEL CONTROL op de achterkant van de DJ Controller correct is ingesteld. Begin met het instellen van de knop in een centrale positie.
  • Waarom wordt de DJ Controller niet herkend via USB?

  • Controleer of de schakelaar aan de achterkant op USB staat en het blauwe lampje uit is.
  • Hoe verwijder ik een HOT CUE?

  • Door tegelijkertijd op de SHIFT-toets en de bijbehorende HOT CUE-toets te drukken wordt de HOT CUE verwijderd.
  • Hoe kan ik de demo-mode van de DJ Controller verlaten?

  • Druk beide WHEEL knoppen tegelijkertijd in gedurende ten minste zes seconden. De demo-mode stopt dan automatisch.
  • Hoe start ik de demo-mode van de DJ Controller?

  • De demo-mode toont een lichtshow van de verlichting op de DJ Controller. Druk voor tenminste zes seconden op beide WHEEL-knoppen, waarna de lichtshow automatisch begint.
  • Hoe kan ik twee nummers automatisch in hetzelfde tempo laten afspelen?

  • Speel beide nummers af en druk op de knop SYNC op een van de decks. Het deck waarop SYNC is geselecteerd wordt de master song en bepaalt het tempo.
  • Ondersteunt de microfooningang ook fantoomvoeding?

  • De microfooningang ondersteunt alleen dynamische microfoons met een 6,3 mm jack aansluiting.
  • Waarom hoor Ik geen geluid als Ik een sample afspeel?

  • Controleer of u de "Sampler Gain" correct hebt ingesteld met de toetsencombinatie SHIFT + CUE GAIN. Hoe verder de schuifregelaar naar rechts wordt gedraaid, hoe luider de instelling.
  • Kan ik ook geluid afspelen met de Bluetooth optie?

  • De Bluetooth-optie op uw DJ Controller is niet geschikt voor geluid. Bluetooth is alleen voor het besturen van je DJ-app.
  • Hoe kan ik een mobiel apparaat zonder aansluiting (koptelefoon) aansluiten op de DJ Controller?

  • Als uw apparaat geen jack-aansluiting heeft kunt u hier een adapter voor gebruiken. De 4RCA-kabel heeft een 3,5 mm aansluiting, die wordt aangesloten op de adapter. De stekker van de adapter wordt vervolgens in het mobiele apparaat gestoken.
  • Heb ik een extra geluidskaart nodig om gebruik te maken van de DJ Controller?

  • Er is geen extra geluidskaart nodig, want de DJ Controller heeft een geïntegreerde geluidskaart van hoge kwaliteit.
  • Kan ik de faderinstellingen op de DJ Controller tegelijkertijd synchroniseren met de DJ-app?

  • Wanneer u de DJ-app start en vervolgens de DJ Controller aansluit, worden de huidige faderinstellingen onmiddellijk gesynchroniseerd met uw DJ-app.

Versionsverlauf
Letzte Aktualisierung:
‎27.02.2023 13:25
Aktualisiert von:
Beschriftungen (1)
Mitwirkende