annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

erazer e40 graphics card not found

2 ANTWOORDEN 2
Defje
Beginner
Bericht 1 van 3
561 Weergaven
Bericht 1 van 3
561 Weergaven

erazer e40 graphics card not found

Beste

ik heb vandaag een nieuwe laptop besteld om gezellig GTA en andere games te kunnen spelen. Na veel updates kon ik eindelijk op de pc starten. Ik vond toen ook de control center en zie daarin dat de GPU totaal uit staat. Ik kan niet op gaming mode klikken. hij staat locked op power saving. als ik de correcte nvidia driver voor de rtx 4050 download zegt hij dat hij de kaart niet kan vinden. In de instellingen vind ik ook niks terug over een grafische kaart. Ik snap er helemaal niks van. Zou iemand iets weten wat ik kan doen om dit op te lossen? Alles is geupdate en ik heb de correcte driver voor de gpu dat er in zou zitten gedownload.

 

Mvg Devin

Tags (2)
2 ANTWOORDEN 2
Paul2023
Tutor
Bericht 2 van 3
544 Weergaven
Bericht 2 van 3
544 Weergaven

Hoi @Defje ,

Heel vervelend dat jouw GPU niet naar behoren functioneert. Zou je apparaatbeheer op jouw apparaat willen openen en een screenshot/foto maken van wat je ziet? De screenschot/foto kan je opsturen, zodat gekeken kan worden of er fouten worden aangegeven. Verder geef je het volgende aan: "In de instellingen vind ik ook niks terug over een grafische kaart".

Zou je willen aangeven welke instellingen jij bedoelt? Tot slot wil ik je vragen om ook het MSN nummer van het apparaat door te geven. Aan de hand van het MSN nummer kan nagegaan worden welke stuurprogramma je nodig hebt.

 

Groet,

Paul2023

Defje
Beginner
Bericht 3 van 3
541 Weergaven
Bericht 3 van 3
541 Weergaven

Beste

bedankt voor het antwoord,

 

ik heb hem terug gebracht naar de winkel waar ik hem had gekocht en er was iets kapot voor de connectie van het gpu naar het moederbord. Dus hebben ze hem terug opgestuurd. Ik heb geen verdere hulp meer nodig. Tog bedankt

 

mvg Devin

2 ANTWOORDEN 2