annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

X7704 D - DVD drive probleem

OPGELOST
7 ANTWOORDEN 7
Obso1337
Beginner
Bericht 1 van 8
53.832 Weergaven
Bericht 1 van 8
53.832 Weergaven

X7704 D - DVD drive probleem

Goedemiddag beste mensen, Ik heb een Medion Erazer gaming PC, de X7704D, deze is inmiddels al heel wat jaartjes oud, maar ik kan er toch nog aardig mee meekomen. Nu heb ik alleen een probleem met de DVD drive, deze werkt niet meer, als ik er een DVD of CD in plaats speelt deze niet automatisch af en ook in de verkenner die ik het station niet meer. Het vreemde is dat ik wel kan booten vanaf een Windows DVD, dus de drive zelf lijkt me niet het probleem. Nu wil ik de drivers voor het station opnieuw installeren, maar ik kan deze nergens vinden? Op de site vind ik niets van drivers, en op de D schijf staat wel een map met alle drivers, behalve die van de DVD drive? Heeft iemand misschien een linkje voor me naar de juiste drivers? Bvd. Jeroen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Anu
Scientist
Bericht 4 van 8
59.911 Weergaven
Bericht 4 van 8
59.911 Weergaven

Hoi Obso1337, Probeer eens het volgende: Ga naar start>uitvoeren, typ regedit in, en klik op openen of uitvoeren. Je zit dan in het register, open HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318}, en kijk of er upper filters of lower filter bijstaan aan de rechterkant, als dat het geval is kun je deze verwijderen, daarna het register sluiten en de computer opnieuw opstarten. Groetjes, Anu

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Anu
Scientist
Bericht 2 van 8
53.797 Weergaven
Bericht 2 van 8
53.797 Weergaven

Hoi Obso1337, Een stuurprogramma voor het DVD station zit normaal al in Windows, dit hoef je niet zelf te installeren. Heb je al in apparaatbeheer gekeken bij het DVD station? staat hij daar wel erbij? Misschien met een foutcode? I Groetjes, Anu
Obso1337
Beginner
Bericht 3 van 8
53.787 Weergaven
Bericht 3 van 8
53.787 Weergaven

Dag Anu, Sorry dat had ik misschien meteen moeten vermelden, in apparaatbeheer staat de speler er inderdaad wel bij, geeft foutcode 19: Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens (in het register) onvolledig of beschadigd zijn, op internet vond ik dat dat opgelost zou kunnen worden met het herinstalleren van drivers, daarom was ik hiernaar op zoek. Andere oplossing die erbij stond was het terugzetten van de meest recente werkende configuratie van het register, maar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen, en ik weet ook niet hoelang dit probleem er al is, is alweer een tijd geleden dat ik daadwerkelijk een DVD heb willen gebruiken, meeste gaat tegenwoordig via Steam en zo.
Anu
Scientist
Bericht 4 van 8
59.912 Weergaven
Bericht 4 van 8
59.912 Weergaven

Hoi Obso1337, Probeer eens het volgende: Ga naar start>uitvoeren, typ regedit in, en klik op openen of uitvoeren. Je zit dan in het register, open HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318}, en kijk of er upper filters of lower filter bijstaan aan de rechterkant, als dat het geval is kun je deze verwijderen, daarna het register sluiten en de computer opnieuw opstarten. Groetjes, Anu
Obso1337
Beginner
Bericht 5 van 8
53.758 Weergaven
Bericht 5 van 8
53.758 Weergaven

Dag Anu, ik ga zo de avonddienst in, dus dat ga ik morgen even proberen. Bedankt voor je advies alvast in ieder geval!!
Obso1337
Beginner
Bericht 6 van 8
53.221 Weergaven
Bericht 6 van 8
53.221 Weergaven

Goedemorgen mensen, daar zijn we weer, er stond inderdaad lower filters in het register, deze verwijderd en opnieuw opgestart, en de DVD drive werkt weer!! Mijn dank is groot! 🙂
Contessa
Explorer
Bericht 7 van 8
53.148 Weergaven
Bericht 7 van 8
53.148 Weergaven

Hallo @Obso1337

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groetjes, Contessa
Anu
Scientist
Bericht 8 van 8
50.068 Weergaven
Bericht 8 van 8
50.068 Weergaven

Top! Mooi dat het opgelost is @Obso1337! 🙂

7 ANTWOORDEN 7