annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Waarom kan ik niet via nl uit DE bestellen

RÉSOLU
5 RÉPONSES 5
Nando
New Voice
Message 1 sur 6
3 585 Visites
Message 1 sur 6
3 585 Visites

Waarom kan ik niet via nl uit DE bestellen

Mijn vraag is

Ik wou graag een nieuwe gaming pc maar nu zijn de mooie modellen niet meer voor handen, nu zag ik op de Duitse website wel nieuwe modellen en betere die zijn dan wie hier in Nederland hebben, kan ik niet via Nederlandse medion een Duitse pc kopen? 

1 SOLUTION APPROUVÉE

Solutions acceptées
Nando
New Voice
Message 4 sur 6
3 560 Visites
Message 4 sur 6
3 560 Visites

Hallo

Ik weet niet of het geholpen heeft om het te vragen maar de pc is inmiddels bestel

Bedankt voor de hulp

 

Voir la solution dans l'envoi d'origine

5 RÉPONSES 5
Snorlax
Tutor
Message 2 sur 6
3 568 Visites
Message 2 sur 6
3 568 Visites

Hallo @Nando,

 

Helaas is het niet mogelijk om op een andere dan de Nederlandse shop een bestelling te plaatsen op een afleveradres in Nederland

Je zou een bestelling kunnen plaatsen op de Duitse webshop, maar dan heb je ook een Duits afleveradres nodig.

 

Duitse systemen worden wel altijd geleverd met een QWERTZ-toetsenbord wat een hele andere indeling heeft dan het QWERTY-toetsenbord wat we in Nederland gewend zijn.

Nu kan je bij een PC gemakkelijk een ander toetsenbord aansluiten, maar bij een laptop kan dat best vervelend zijn.

De producten die in Duitsland verkocht worden, zijn dus speciaal ontworpen voor de Duitse markt.

 

Groet,

Snorlax

Nando
New Voice
Message 3 sur 6
3 564 Visites
Message 3 sur 6
3 564 Visites

Hallo @Snorlax 

 

Hoe zit het dan met België? Kunnen jullie niet op een of andere manier die pc hier heen krijgen? Het is ten slotte toch allemaal Medion??

Nando
New Voice
Message 4 sur 6
3 561 Visites
Message 4 sur 6
3 561 Visites

Hallo

Ik weet niet of het geholpen heeft om het te vragen maar de pc is inmiddels bestel

Bedankt voor de hulp

 

jeroenvdooren
New Voice
Message 5 sur 6
2 730 Visites
Message 5 sur 6
2 730 Visites

Mij wel gelukt. Blijkt dat een groot deel van de duitse modellen ook via bol.com kunt krijgen waarbij de service via medion nederland blijft lopen

REV
Moderator Moderator
Moderator
Message 6 sur 6
2 670 Visites
Message 6 sur 6
2 670 Visites

Hi @jeroenvdooren 

 

Bol.com is tegenwoordig inderdaad één van de verkoopkanalen van Medion. Dit zijn ook toestellen bestemd voor de Nederlandse markt. 

Let wel op dat bij Bol.com soms geen Toetsenbord wordt meegeleverd. 

Service is inderdaad uiteraard dan ook via Nederland.

 

Veel plezier met je aankoop.

 

Fijne dag,

REV

5 RÉPONSES 5