annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RTX 2060 werkt niet meer na windows update

3 ANTWOORDEN 3
JGols8
Beginner
Bericht 1 van 4
1.465 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.465 Weergaven

RTX 2060 werkt niet meer na windows update

Dag,

 

Begin deze week si mijn nieuwe laptop, een Erazer P10( https://www.medion.com/nl/shop/p/core-gaming-laptops-medion-erazer-defender-p10-gaming-laptop--intel... ) binnen gekomen, Prachtige laptop, niks op aan te merken!

 

Echter, gisteren voordat ik naar training ging, vroeg de laptop om een windows update. Update gedaan. Toen ik later weer thuis was en een spelletje wou opstarten, had de laptop erg veel moeite met het laden van de graphics.... Dit geld voor meerdere spellen.

Nu heft de windows update dus de drivers van de RTX 2060 verwijderd. Hoe krijg ik deze weer werkend?

 

Ik heb via de nvidia site drivers gevonden, maar niks lijkt te werken.... Kan iemand mij helpen?

3 ANTWOORDEN 3
Outy
Moderator
Bericht 2 van 4
1.444 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.444 Weergaven

Hey @JGols8,

 

Speelt dit probleem bij meerdere spellen of bij een specifiek spel?

Het kan zijn dat Nvidia zijn drivers nog niet geupdate heeft en dat deze nog komen.

Heb je het Nvidia center gedownload?

Dit is een tool van Nvidia zelf.

 

Je kan ook op je image partitie zoeken naar de bijgeleverde driver en deze handmatig installeren.

 

Groetjes,

Outy

JGols8
Beginner
Bericht 3 van 4
1.439 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.439 Weergaven

Hoi @Outy 

 

Het gebeurde met alle spellen.

Inmiddels heb ik het deels opgelost. Ik heb de Windows update verwijderd, en het Nvidia Game Expirience center gedownload en hiermee de nieuwste drivers geinstalleerd.

 

Het enige probleem wat zich nu nog voordoet is dat het gamen in Windowed Mode goed werkt. Zodra ik naar Fullscreen ga is het weer een drama. De FPS dalen dan tot onder de 10 denk ik zo....

Ik heb op het web meerdere artikelen gelezen van mensen die met hetzelfde probleem kampen. Bi de een werkt fullscreen goed, bij de ander alleen windowed. Hier ben ik nog niet helemaal achter hoe dit op te lossen.

 

Wat ik wel echt heel vreemd vind is dat Windows die updates zomaar weg gooit... Schijnt vaker voor te komen met Nvidia...

Outy
Moderator
Bericht 4 van 4
1.437 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.437 Weergaven

Hey @JGols8,

 

Windows updates geven af en toe issues met hardware drivers, hoe dit komt kan ik je niet precies uitleggen.

Ook kan ik je niet precies uitleggen waarom de update de volledige driver weg gegooid heeft.

 

Groetjes,

Outy

3 ANTWOORDEN 3