cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

MD 34809 (Erazer Hunter X10). Zwart beeld (no input signal) op monitor.

SOLVED
5 REPLIES 5
SweetFA
Beginner
Message 1 of 6
2,924 Views
Message 1 of 6
2,924 Views

MD 34809 (Erazer Hunter X10). Zwart beeld (no input signal) op monitor.

Ik heb vandaag mijn Erazer Hunter X10 (MD 34809) ontvangen. Ik heb geprobeerd mijn oude beeldscherm Medion MD 20110 via HDMI aan te sluiten op de videokaart (Nividea GeForce RTX 2080 Super), maar houdt zwart beeld (no input signal). Op mijn vorige Medion PC werkt alles naar behoren, dus beeldscherm en HDMI kabel zijn in orde. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
SweetFA
Beginner
Message 4 of 6
2,899 Views
Message 4 of 6
2,899 Views

Hallo daddle, bedankt voor je input. Ik heb inmiddels ontdekt wat het probleem is. De vergrendeling (de snapper) van het PCI-e slot is afgebroken, dus de videokaart wordt niet goed op zijn plaats gehouden. De vergrendeling (de snapper) lag onderin de behuizing. Waarschijnlijk is er tijdens het transport te ruw met de pc omgesprongen. Ik ga een verzoek tot omruil doen.

View solution in original post

5 REPLIES 5
SweetFA
Beginner
Message 2 of 6
2,918 Views
Message 2 of 6
2,918 Views

Update: ik heb geconstateerd dat ik WEL beeld krijg als als ik de videokaart stevig aandruk tegen het moederbord. Op dat moment gaan ook alle ventilatoren veel rustiger lopen. Laat ik de videokaart daarna los, dan ben ik mijn beeld weer kwijt. Lijkt me een typische productiefout.

daddle
Superuser
Message 3 of 6
2,907 Views
Message 3 of 6
2,907 Views

@SweetFA 

 

Hi, dan kijk of de sleufplaat correct erin zit, voor allem de ondere punt die in een sleuf  tussen de achterkant van de moederboord en de pc-housing onderin moet gaan. En controlleer bovenaan de hoek in de sleufplaat, of deze rectangular is, dus min. 90°, een rechte hoek vormt. Als die kleiner is, kommt de kaart er niet diep genoeg in.

 

Groet, daddle

SweetFA
Beginner
Message 4 of 6
2,900 Views
Message 4 of 6
2,900 Views

Hallo daddle, bedankt voor je input. Ik heb inmiddels ontdekt wat het probleem is. De vergrendeling (de snapper) van het PCI-e slot is afgebroken, dus de videokaart wordt niet goed op zijn plaats gehouden. De vergrendeling (de snapper) lag onderin de behuizing. Waarschijnlijk is er tijdens het transport te ruw met de pc omgesprongen. Ik ga een verzoek tot omruil doen.

daddle
Superuser
Message 5 of 6
2,886 Views
Message 5 of 6
2,886 Views

@SweetFA 

 

Ja jammer. Maar ik denk niet dat dit gedurende de transport gebeurt is, maar met de inbouw geknoeit werd. Daarom zou ik ook een voor een nieuwe PC of mainboard vragen ;want die oude Videokaart moet met vrij veel geweld erin gestopt worden zijn. Dann weet je nooit of de slot niet ook een tik meegekregen heeft.

Success.

verhoef31
New Voice
Message 6 of 6
1,855 Views
Message 6 of 6
1,855 Views

met windows toets en p moet het lukken anders met de FN toets en de F7 toets

groetjes verhoef31

ik hoor het graag of dat gelukt is 

5 REPLIES 5