annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Levering door DPD

2 ANTWOORDEN 2
Spotter2004
Beginner
Bericht 1 van 3
893 Weergaven
Bericht 1 van 3
893 Weergaven

Levering door DPD

Beste,

Ik heb geen zin om telkens 3 dagen te moeten wachten op een antwoord van de klantendienst, dus doe ik het bij deze.
Ook het telefoonnummer is blijkbaar niet bereikbaar vanuit België 😞
En ik vind ook niet direct een andere sectie in dit forum voor klachten.

Vorige week donderdag heb ik een gaming-pc bij jullie besteld welke verzonden is geweest met DPD.
Gisteren kon ik zien via track & trace dat het pakket onderweg was naar mij thuis voor aflevering.

Plots krijg ik op diezelfde track & trace het bericht dat het pakket vanwege overmacht niet is afgeleverd.
Reden hiervoor zal waarschijnlijk het feit zijn dat ze bezig zijn met grondwerken in onze straat, maar de voetpaden zijn wel toegankelijk.
Koerier heeft zelfs nog niet de moeite gedaan om even tot aan de deur te komen.

Klantendienst DPD gebeld, € 0,30/min, situatie uitgelegd en instructies voor de koerier doorgegeven dat hij gewoon te voet, zonder het pakket, tot aan de deur moet komen en ik dan het pakket bij hem zal halen in zijn bestelwagen.
Het pakket ging héél waarschijnlijk daags nadien geleverd worden.

Zoals de track & trace er voorlopig bijstaat vandaag zal het pakket ook vandaag niet afgeleverd worden, geen idee waarom.
Dus opnieuw klantendienst gebeld
Ja meneer, instructies zijn doorgestuurd naar het depot, de verantwoordelijkheid ligt nu daar en we weten niet wanneer het pakket zal geleverd worden

Heb hier geen goed gevoel bij om eerlijk te zijn.
Het internet en facebook staan vol met klachten van mensen warvan ze zogezegd niet thuis waren en waarvan hun pakketje al dagen/weken op een depot ligt van DPD.

Ik denk dat het makkelijker en vlugger gat zijn om een nieuwe pc te bestellen en te laten leveren dan te wachten op deze 😉 😉 ;).
Kan er iemand mij helpen in deze zaak aub, kwestie een verantwoordelijke die contact opneemt met DPD voor deze levering

Alvast bedankt

2 ANTWOORDEN 2
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 3
869 Weergaven
Bericht 2 van 3
869 Weergaven

Hallo @Spotter2004,

 

Wat is de huidige status van de levering?

Neem contact op met de betreffende DPD support voor meer gedetailleerde informatie over uw levering.

 

Groeten,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Spotter2004
Beginner
Bericht 3 van 3
865 Weergaven
Bericht 3 van 3
865 Weergaven

Huidige status van levering???

Dat ze opeens afgelopen zaterdag wel ineens de straat konden inrijden om het pakket af te geven, terwijl track en trace nog aangaf dat het pakketje niet vertrokken was
Pakket was gewoon aan de deur afgezet en chauffeur was al weer verder an het rijden.

Maandag stond dan ineens op track & trace dat mijn pakket onderweg was en rond de middag was het afgeleverd bij de parcelshop. NIET DUS, bende leugenaars.

Verder was er een item tekort en verpakking was beschadigd.

Zending gaat weer retour, foto's bijgevoegd, in afwachting van retourpapieren.

Nooit geen DPD meer voor mij!!!!!!!!!!

2 ANTWOORDEN 2