annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Erazer p6689 toetsenbord defect.

OPGELOST
2 ANTWOORDEN 2
my3gun
Beginner
Bericht 1 van 3
3.029 Weergaven
Bericht 1 van 3
3.029 Weergaven

Erazer p6689 toetsenbord defect.

Hallo,

 

Sinds een aantal maanden heb ik een Erazer p6689 en ik game er met veel plezier op. Helaas is twee dagen geleden water op het toetsenbord gevallen. Niet heel veel, maar blijkbaar genoeg om een aantal toetsen niet meer te laten werken. Ik heb de medion support afdeling gebeld. Zij gaven aan dat er geen toetsenbord geleverd kan worden voor dit model. Ik heb een verzoek ingediend bij Medion, maar tot op heden heb ik geen reactie of dit toetsenbord leverbaar gemaakt wordt. Na wat zoeken op internet heb ik wel een aantal websites gevonden die soortgelijke toetsenborden verkopen. Deze toetsenborden zijn niet ontwikkeld voor de p6689, wel zijn ze hetzelfde in formaat en hebben ze dezelfde aansluiting.

De twee die ik vond:
https://www.aliexpress.com/store/product/New-Russian-keyboard-for-DNS-Pegatron-C15-C15A-C15E-PG-C15M...

En deze:
https://viadennis.nl/toetsenbord/medion/akoya/e7226%20(md%2099391)/VKBMED_AK_E7223_US.html?gclid=EAI...

Het eerste toetsenbord (die van ali) heeft een grotere enterkey dan het normale toetsenbord van de p6689, maar is verder identiek en het tweede toetsenbord is qua layout identiek, maar heeft de gaatjes bij de aansluitkabel anders zitten. Zie de bijgevoegde foto's voor mijn toetsenbord.

Mijn vraag is: denken jullie dat een van deze twee kunnen werken? Of werken deze gegarandeerd niet? Ik had het liefst een toetsenbord bij Medion zelf gekocht:( en dit is een beetje mijn laatste optie, anders moet ik een nieuwe laptop kopen.

Alvast bedankt voor de reacties, groeten Mark laptop toetsenbord.jpgLaptop toetsenbord 2.jpglaptop toetsenbord 3.jpg

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
my3gun
Beginner
Bericht 3 van 3
2.946 Weergaven
Bericht 3 van 3
2.946 Weergaven

Bedankt voor de reactie! Ik heb uiteindelijk via de medion website een spaan toetsenbord kunnen bestellen, geschikt voor de p6689. Deze werkte gewoon goed en ik heb de toetsen overgezet.Iig heel erg bedankt!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Anu
Scientist
Bericht 2 van 3
3.019 Weergaven
Bericht 2 van 3
3.019 Weergaven

Hoi @my3gun

 

De 2e zal verwacht ik zowieso niet werken, aangezien die een andere connector heeft, de 1e geef ik meer kans aangezien dat dezelfde aansluiting is, alleen is dit wel een russische uitvoering, buiten de speciale tekens lijkt de indeling echter wel grotendeels gelijk aan VS internationaal. Of het toetsenbord precies past en of het gaat werken durf ik je niet te garanderen, de enige manier om daarachter te komen is het te proberen ben ik bang.

 

Groetjes, 

Anu

 

my3gun
Beginner
Bericht 3 van 3
2.947 Weergaven
Bericht 3 van 3
2.947 Weergaven

Bedankt voor de reactie! Ik heb uiteindelijk via de medion website een spaan toetsenbord kunnen bestellen, geschikt voor de p6689. Deze werkte gewoon goed en ik heb de toetsen overgezet.Iig heel erg bedankt!

2 ANTWOORDEN 2