cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Erazer P6661 toetsenbord key zit niet goed vast

1 REPLY 1
average_user
Newcomer
Message 1 of 2
2,181 Views
Message 1 of 2
2,181 Views

Erazer P6661 toetsenbord key zit niet goed vast

Beste Leden van de Medion community

 

Ik heb kort geleden een medion erazer p6661 i5 gaming laptop aangeschaft. Omdat ik veel games speel maak ik vaak gebruik van de WSAD keys. Maar nu heb ik al een tijdje het gevoel dat de W key niet goed vast zit. Ik heb al geprobeerd om het toetsenbod met behulp van een toetsenbordreiniger(perslucht) schoon te maken. Ook heb ik het toetsenbord met de vlakke hand rustig ingedrukt. Geen van beiden had invloed. Nu ben ik van plan om de toets te verwijderen om het mechanisme zelf te bekijken en goed in elkaar te zetten.

 

Mijn vraag is: Heeft iemand hier tips voor of uitleg om dit zo delicaat mogelijk te doen (ik wil niet dat de toets/mechanisme beschadigd raakt)

 

Alvast bedankt en vriendelijke groeten van averagee_user.

1 REPLY 1
Anu
Scientist
Message 2 of 2
1,978 Views
Message 2 of 2
1,978 Views

Hoi @average_user

 

Ik heb geen ervaring met dit specifieke toestel, maar over het algemeen zijn laptop toetsenborden niet gemaakt om de toetsen eraf te halen, ik zou eigenlijk niet adviseren om te proberen de toets eraf te halen, als er iets beschadigd of afbreekt zou dat ten koste van je garantie gaan. Ik denk dat je in dit geval het beste de notebook voor reparatie kunt aanmelden bij Medion. 

 

Groetjes, 

Anu

1 REPLY 1