annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ERAZER Engineer P10 (MD 34872) DE opstart problemen

11 ANTWOORDEN 11
RePaRaQu
Trainee
Bericht 1 van 12
4.385 Weergaven
Bericht 1 van 12
4.385 Weergaven

ERAZER Engineer P10 (MD 34872) DE opstart problemen

Mijn ERAZER Engineer P10 vertoont problemen tijdens opstarten vanaf het inschakelen of na het bv herstarten vanwege een update.

 

Er is al van alles geprobeerd, BIOS reset (default settings) SSD check, zonder Keybord & Mouse, DP of HDMI aansluiting en zelfs opstarten vanaf een ander type Medium zoals S-ATA SSD, USB-Key enz.

 

Soms gaat het goed dan start het systeem gewoon op, maar veelal blijft het systeem hangen op het Medion logo vanaf het moment van inschakelen.

 

Iemand een idee?

Tags (3)
11 ANTWOORDEN 11
RePaRaQu
Trainee
Bericht 11 van 12
879 Weergaven
Bericht 11 van 12
879 Weergaven

@daddle

 

Wederom gaat het systeem retour, probleem van het niet opstarten blijft voortkomen, ook hier weer van alles getracht te herstellen maar zowel de recovery als de Microsoft Windows installatie maken geen verschil.

 

Ik krijg ook nu weer zelf Microsoft Windows niet schoon/clean geïnstalleerd, het lijkt wel heel duidelijk een Secure Boot probleem te zijn met vooraf geïnstalleerde KEYS waarop het systeem na een update niet meer een signature kan aanspreken vanuit het SECURE BOOT gedeelte en vervolgens de UEFI boot omgeving gewoon helemaal kwijt is.

 

Wat betreft de schade, tja aan de doos is zelf eigenlijk niet iets te zien of je moet heel goed gaan kijken, maar dat is het risico van het versturen als het product niet goed is verpakt/beschermd.

 

Maar de teleurstelling is groot, de service is helaas ook niet echt bevredigend en zeker als het 1e probleem niet is verholpen en je het retour ontvangt met het zelfde probleem en extra schade/defect. (ik heb overigens nog wel meer krassen ontdekt)

Al met al heb ik echt geen fijn gevoel en dat gaat ook niet zomaar meer weg, moet tot slot weer 15 dagen wachten voor het systeem retour komt en dit nu al voor de 2e keer. (zo mijn frustratie is beschreven)

 

Grt, RePaRaQu

Outy
Moderator
Bericht 12 van 12
866 Weergaven
Bericht 12 van 12
866 Weergaven

Hey @RePaRaQu 

 

Heb je de deuk gemeld voordat je hem opgestuurd hebt? 

En heb je er een foto van gemaakt?

 

Groetjes,

Outy

11 ANTWOORDEN 11