annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ERAZER DEPUTY P25 - Defecte accu, drivers, en meer...

4 ANTWOORDEN 4
Jandrelon
Beginner
Bericht 1 van 5
1.310 Weergaven
Bericht 1 van 5
1.310 Weergaven

ERAZER DEPUTY P25 - Defecte accu, drivers, en meer...

Beroerd bedrijf met compleet gebrek aan klantvriendelijkheid en begrip.

Duurde nog geen dag voordat mijn nieuwe laptop verschillende problemen vertoonde. Meteen klacht ingedient, en kreeg een erg beroerd antwoord. In plaats van begrip voor het probleem, een verontschuldiging, of ook maar iets in de richting van compensatie/hulp, moest ik maar zorgen dat mijn laptop om de een of andere reden en via wat dan ook voor manier bij hun service station aankwam. En misschien dat ze dan binnen vijftien dagen het gefixt hadden.

Ze lezen je e-mails niet, want meerdere malen gooien ze vragen naar me toe die ik al lang beantwoord had in mijn mails zelf. Ze erkennen klachten en vragen niet, ontwijkend gedrag zoals dit vertoont alleen onprofessionaliteit.

Erg belachelijk om te zien hoe ze je als consument naaien. Voor dure luxeproducten zoals deze zou je betere ondersteuning verwachten, laat staan dat je product ook daadwerkelijk functioneel gelevert word. In plaats hiervan moet je zelf maar zien op te lossen dat ze je een kat in de zak verkocht hebben, en mag je allemaal problemen opzadelen en extra kosten op jezelf nemen om dit daadwerkelijke product functionerend in huis te hebben.

Zoek ergens anders naar je producten. Vermijd Medion als de pest, tenzij je graag een risicotje neemt voor de goede prijzen die ze vragen voor hun producten - Je bent gewaarschuwt. Het lijkt een nogal vaak voorkomend iets te zijn dat hun producten beroerd functioneren, wat niet zou moeten bij levering van 'nieuwe' producten. Je vraagt je af hoe hun over kwaliteitsgarantie denken, en of er uberhaubt ook maar IETS gedaan wordt om te garanderen dat hun klanten voor een werkend, functioneel product betalen of gewoon een soort kans-spel aan het spelen zijn met deze 'professionals'. 

4 ANTWOORDEN 4
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 5
1.303 Weergaven
Bericht 2 van 5
1.303 Weergaven

Hallo @Jandrelon, en welkom bij de community.

 

Het spijt me te horen dat uw Deputy P25 problemen heeft direct na aankoop.

 

Kunt u de problemen toelichten en de huidige status van uw uitwisseling toelichten?

 

Het is gebruikelijk dat producten pas kunnen worden gecrediteerd nadat ze zijn teruggestuurd of ontvangen.

 

Groeten,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Jandrelon
Beginner
Bericht 3 van 5
1.280 Weergaven
Bericht 3 van 5
1.280 Weergaven

Bedankt, @EastClintwood,

 

Vanaf dag 1 viel mij al op dat mijn batterij niet herkent werd. Ik heb de batterij eruit gehaald en reststroom proberen te venten, geen succes. Ik heb drivers geupdate, geen succes. Heb geprobeerd de ACPI-Compliant Control Method Battery drivers te updaten/opnieuw te installeren, echter zorgde dit meteen voor BSoDs - na veel kloten is het eindelijk gelukt, maar geen succes. Ik heb geprobeerd met de Service App de drivers te fixen, en terwijl er wel wat fouten geconstateerd waren met m'n drivers, heeft dit weinig gedaan. Een lokale PC expert heeft met me in de BIOS rondgesnuft maar ook hier hebben we niks kunnen vinden om dit op te lossen. Nu heb ik een laptop die ik niet van de adapter kan halen, hij valt meteen uit. Aka dit is een grotendeels compleet nutteloze laptop voor mij, nu. Ik heb bewust voor een laptop gekozen omdat ik er niet alleen thuis gebruik van wilde maken.

 

Verder kamp ik wekelijks met 1-4 BSoDs. Verschillende varianten, maar meeste zo dan wel niet alle problemen zijn gerelateerd met defecte drivers/hardware. Performance-wise zijn er geen klachten, de laptop blijft snel en scherp werken. De BSoDs gebeuren op de meest willekeurige momenten, soms zelf als de laptop gewoon 'aan' staat met minimale applicaties bezig op de achtergrond. Ik zou even moeten rondspitten in mijn browsergeschiedenis om alle specifieke BSoD errors op te zoeken, echter kan ik opnieuw herhalen dat alle problemen hetzelfde opleverden na intens Googlen voor support - Foutieve drivers. Contacteer de maker. Probeer te updaten wat er te updaten is. Kijk in de BIOS..

 

Ben nogal ten einde raad.

 

Groeten,

Jan

Jandrelon
Beginner
Bericht 4 van 5
1.278 Weergaven
Bericht 4 van 5
1.278 Weergaven

Kleine edit -- Ja, ik heb ook de PC tweemaal gerest naat fabrieksinstellingen in tevergeefse hoop dat dit, heel misschien, iets zou helpen. Helaas was dit niet het geval.

EastClintwood
Moderator
Bericht 5 van 5
1.264 Weergaven
Bericht 5 van 5
1.264 Weergaven

Hallo @Jandrelon,

 

Het klinkt als een defecte batterij, neem contact op met de service afdeling om te bepalen hoe we verder gaan:


Klantenservice | MEDION.NL

 

Groeten,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
4 ANTWOORDEN 4