annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Drivers voor Erazer Bandit P20 Desktop

3 ANTWOORDEN 3
BlindWarrior
New Voice
Bericht 1 van 4
305 Weergaven
Bericht 1 van 4
305 Weergaven

Drivers voor Erazer Bandit P20 Desktop

Goedenavond,

 

Ik zou graag de drivers willen downloaden voor mijn Erazer Bandit P20 desktop. Maar ik kan deze niet vinden op de medion website. Kan iemand mij helpen?

 

Het betreft de bandit p20 versie met de volgende specificaties:

 

CPU: Intel Core I5-14400

Ram: 16gb

Graphics: RTX 4060

Opslag: 1tb wd blue ssd

 

Via de medion.com website kan ik enkele varianten van deze machine vinden en er staat ook een driver pakket bij maar de donwload link doet vervolgens niks. Diverse browser geprobeerd maar helaas geen resultaat.

 

Alvast bedankt voor de hulp.

 

 

3 ANTWOORDEN 3
Paul2023
Tutor
Bericht 2 van 4
280 Weergaven
Bericht 2 van 4
280 Weergaven

Hoi @BlindWarrior ,

 

Normaal gesproken zou het downloaden moeten lukken met elke browser die up-to-date is.

Controleer of u geen pop-up blocker aan hebt staan en of een antivirus programma het downloaden tegenhoudt.

In het uiterste geval kan je ook kiezen om de bestanden te downloaden met een ander PC/Notebook.

 

Groet,

Paul2023

 

 

Major_ToM
Professor
Bericht 3 van 4
72 Weergaven
Bericht 3 van 4
72 Weergaven

Hoi @BlindWarrior ,

we zouden graag willen weten of je dit probleem ondertussen hebt kunnen oplossen, of heb je verdere hulp nodig?
Over het algemeen kunnen we zeggen dat de meest recente stuurprogramma's voor je pc worden geleverd door de Microsoft Windows Update-App.

De stuurprogramma's op de MEDION website zijn dezelfde die we gebruikten voor de eerste installatie

 

Groetjes

 

Major ToM


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
BlindWarrior
New Voice
Bericht 4 van 4
61 Weergaven
Bericht 4 van 4
61 Weergaven

Hoi Major Tom,

 

Het is opgelost.

 

Hartelijke groeten,

 

BlindWarriorSven

3 ANTWOORDEN 3