annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Deputy p25 powerrecovery geen fabrieksafbeelding

1 ANTWOORD 1
Gewoonikke
New Voice
Bericht 1 van 2
731 Weergaven
Bericht 1 van 2
731 Weergaven

Deputy p25 powerrecovery geen fabrieksafbeelding

Beste,

 

De laptop heeft vanaf het eerste moment gekke problemen met enkele websites die ik wil bezoeken, Error 15 wat vaak verwijst naar datum en tijd. Krijg het ook niet gefixt en websites zijn via vaste pc en telefoon via zelfde ip gewoon bereikbaar, Nu wilde ik de powerrecovery uitvoeren via F11. Dit start ook op, maar zodra ik de taal gekozen heb krijg ik de melding dat het systeem geen fabrieksafbeelding kan vinden....

Het recover station D is echter gewoon aanwezig en onaangeraakt. Wel heb ik een extra pci/nvme SSD aangesloten (schijf F) en een virtueel station  (virtual clone drive)voor het laden van images geinstalleerd (station E). Ook het geheugen is uitgebreid naar 32GB
Vind het overigens wel apart dat bijgestoke Kingston  SSD nergens in de BIOS te zien is, niet onder SATA en niet onder nvme, ook niet bij de bootmanager, maar wel gewoon in windows bruikbaar is.

Bij de bootmanager staat ook maar 1 optie, enkel de samsung schijf, 

Zou graag gewoon via F11 de recovery willen uitvoeren. Wat is hier aan de hand en hoe los ik dit op?

Laptop heeft MSN: 30032539

1 ANTWOORD 1
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 2
697 Weergaven
Bericht 2 van 2
697 Weergaven

Hallo en welkom bij de gemeenschap.

Probeer de volgende procedure om uw probleem op te lossen. 1:

1. Start uw computer opnieuw op en druk op F2 of ESC om het BIOS binnen te gaan.
2. Selecteer Problemen oplossen > Geavanceerde opties > UEFI-firmware-instellingen en klik op Opnieuw opstarten om toegang te krijgen.
3. Dan komt u in het venster Start Menu met de optie Systeemherstel. Druk op F11 en Enter om het herstelproces te starten volgens de instructies op het scherm.

Groeten,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
1 ANTWOORD 1