annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Batterij 0% en laad niet op

3 RÉPONSES 3
Ronaldo
Beginner
Message 1 sur 4
1 971 Visites
Message 1 sur 4
1 971 Visites

Batterij 0% en laad niet op

Help, sinds een week een erazer notebook beast X25 een fantastisch apparaat , alleen doet het niet op de batterij  netstroom is aangesloten maar laad niet op.  Heeft het een paar dagen geleden nog wel gedaan.

Best wel balen  als ik niet aan het gamen ben is dus een filmpje kijken op de bank  wat lastig.  Voordat ik windows opnieuw ga instellen iemand enig idee ?  

3 RÉPONSES 3
WZwijger
Tutor
Message 2 sur 4
1 941 Visites
Message 2 sur 4
1 941 Visites

@Ronaldo Heb je al het volgende geprobeerd: de laptop van het stroom afhalen. De batterij uit de laptop halen. De aan/uit knop aantal keer aanraken, daarna batterij terugplaatsen. Onderzoek voor het terugplaatsen of je niets raars ziet, zoals vieze contacten of lekkage uit de batterij. (Dan moet je namelijk DIRECT contact opnemen met de servicedesk). Batterij terugplaatsen, opnieuw stekker erin en kijken wat er dan gebeurt...

Wanneer je niet meer bij de batterij kan, omdat deze alleen maar te benaderen is door de hele onderkant eraf te schroeven: contact opnemen met de servicedesk.

 

Ik hoor het graag van je.

Groeten,

WZwijger.

Ronaldo
Beginner
Message 3 sur 4
1 936 Visites
Message 3 sur 4
1 936 Visites

Batterij kan ik niet bij   zit ingebouwd  , probleem is inmiddels wel opgelost voor nu.  Laptop terug gezet naar fabrieksinstellingen en nu werkt alles weer.

Zal morgen ochtend zien of de batterij nog vol is.  

Outy
Moderator
Message 4 sur 4
1 926 Visites
Message 4 sur 4
1 926 Visites

Hey @Ronaldo,

 

Mocht het toch niet werken probeer dan eens de Service app van Medion.

MEDION Service

 

Groetjes,

Outy

3 RÉPONSES 3