annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

waar vind ik de bios update van een medion laptop

2 ANTWOORDEN 2
Relies
Newcomer
Bericht 1 van 3
4.650 Weergaven
Bericht 1 van 3
4.650 Weergaven

waar vind ik de bios update van een medion laptop

kan nergens een download vinden voor een bios update 

2 ANTWOORDEN 2
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 2 van 3
4.465 Weergaven
Bericht 2 van 3
4.465 Weergaven

Hallo @Relies 

 

Updates worden automatisch gedownload wanneer deze beschikbaar zijn voor je toestel. 

Je kan eens kijken bij Windows update's en beveiliging of je daar naar update's kunt zoeken. 

 

PS. 

Een BIOS update kan in sommige gevallen de compatibiliteit vergroten met interne hardware (met name de CPU), maar heeft zelden tot nooit invloed op aangesloten randapparatuur. Medion levert complete systemen volgens een vooraf vastgestelde hardwareconfiguratie, de hardware en de bios zijn hierbij al op elkaar afgestemt, waardoor een BIOS update om de compatibiliteit te vergroten niet nodig is (Dit is anders bij fabrikanten die losse moederborden verkopen, daarbij is op voorhand niet bekend welke hardware er op het moederbord aangesloten zal worden).

 

In het geval van deze PC is geen nieuwere versie van de BIOS beschikbaar dan die waarmee het toestel geleverd is.

 

Groet

 

Snelle 



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Toepaste
Newcomer
Bericht 3 van 3
3.451 Weergaven
Bericht 3 van 3
3.451 Weergaven

Ik heb de BIOS-update gevonden (van mijn Akoya E421), maar niet van de Medion-website zelf.

Staat bovenaan het lijstje, in de 'download details' staat ook hoe je het installeert.

Kijk goed voor welke computer je die download, dit is belangrijk.

Voor een andere computer kan je die ook op die website ook vinden met de zoekfunctie.

https://drivernew.com/?p=16242

 

 

Hier vind je ook trouwens ook andere drivers, in het geval je een nieuwe Windows-installatie zou doen.

Ik raad af om afhankelijk te zijn van een driver-updater zoals het irrelevant antwoord van snelleschildpad suggereert.

Tags (1)
2 ANTWOORDEN 2