annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

herinstallatie Windows 10 op Akoya MD8876 lukt niet

16 ANTWOORDEN 16
MTs
Trainee
Bericht 1 van 17
1.244 Weergaven
Bericht 1 van 17
1.244 Weergaven

herinstallatie Windows 10 op Akoya MD8876 lukt niet

Beste leden,

Ik heb me net lid gemaakt omdat ik met een vervelend probleem zit.

Bij het terugzetten naar de beginwaarden (om een wifi-probleem op te lossten) blijft de herinstallatie van Windows10 in een loop hangen. Het systeem installeert tot 85%, herstart dan en begint terug op 64%, en dat opnieuw en opnieuw en opnieuw ...

Het MSN-nummer van de PC is 10021112 (al een 6-tal jaar oud), al hangt er nog een tweede stickertje op met MSN 20062272.

Weet iemand hoe ik uit die loop geraakt?

Ik heb algeprobeerd een opstart-usb te gebruiken die ik via een windows mediacreationtool heb gemaakt, maar dat werkt niet.

Het ik een Windows10 installatieDVD nodig, en waar haal ik die? Kan Medion me die bezorgen?

 

Vriendelijke groet,

MTs

16 ANTWOORDEN 16
MTs
Trainee
Bericht 11 van 17
474 Weergaven
Bericht 11 van 17
474 Weergaven

@daddle 

 

Hallo daddle,

Het lijkt me inderdaad die pc te zijn, maar het nummer eindigt toch echt op een 2.

Hieronder vind je alvast foto's van al de stickertjes op de onder- en achterkant.

Ik dacht dat die inderdaad zo is opgebouwd, maar ik kan momenteel de documentatie van de pc niet vinden dus ik ben niet helemaal zeker.

Nu heb ik helemaal geen ervaring met het uit mekaar halen van pc's, maar ik zal eens kijken of ik de kap kan loskrijgen en de harde schijven kan vinden.

Die USB heb ik trouwens helemaal volgens de instructies gemaakt, maar ik zal dat dan ook nog maar eens opnieuw doen, voor alle zekerheid.

Bedankt voor je speurwerk!

Vriendelijke groeten,

MTs

 

 

DSC03728.JPGDSC03729.JPGDSC03730.JPGDSC03731.JPGDSC03732.JPG

 

Admin Edit: Photos with a visible serial number will be rejected, as this information is personal. The relevant number for technical identification is MSN 10021112

 

MTs Edit: Thank you Admin!

 

 

daddle
Superuser
Bericht 12 van 17
467 Weergaven
Bericht 12 van 17
467 Weergaven

@MTs

 


@MTs  schrieb

 

Hallo daddle,

Het lijkt me inderdaad die pc te zijn, maar het nummer eindigt toch echt op een 2.

Hieronder vind je alvast foto's van al de stickertjes op de onder- en achterkant.


 Dit is niet zo erg, ik denk die zijn wel haast identiek van de binnenkant, tenminste in de basics.

 

Die andere nummers zeggen mij niets. Ik schreef toch je moet de Serial number met een zwarte pen  onzichtbaar maken!

 

De Samsung bootschijf lijkt op een ram module, en ligt vlak op de grond van het moederboord.  Ze is 22 mm breed en 80 mm lang. Net als een  chewing gum streepje.

Zij is met een klein schroefje vastgeszet. Deze losmaken, en ongeveeer tot 25° degrees optillen, dan kun je die uit de slot trekken.

Maar de Admin heeft niet goed gelezen 😉

 

@Frog 

 

Ik schreef toch de nummer vor de technical identification  (MSN 10021112) verschijnt niet in de Intranet database, en ook niet op de Service pagina. Dus bedankt ! 😎

 

Maar misschien kun je die even nog erin zetten. Thanks so much  😊

 

Groetjes, daddle 

 

MTs
Trainee
Bericht 13 van 17
463 Weergaven
Bericht 13 van 17
463 Weergaven

@daddle 

Oeps, daar heb ik niet meer aan gedacht. Bedankt dat je foto's hebt verwijderd dan!

 

 

daddle
Superuser
Bericht 14 van 17
458 Weergaven
Bericht 14 van 17
458 Weergaven

@MTs 

 

Dit deed niet ik, maar een Moderator  Frog.

Dus als je die S/N nummer kunt  zwart maken, kun je die Fotos nog eens posten.

Het functioneert ook als je een streepje  papier op de lijn met het S/N nummer plakt, en dan de fotos opnieuw maakt.

 

daddle

 

MTs
Trainee
Bericht 15 van 17
453 Weergaven
Bericht 15 van 17
453 Weergaven

@daddle 

Bedankt voor de verduidelijking!

Hier is de foto opnieuw, zonder serial number:

msn.JPG

Frog
Moderator
Bericht 16 van 17
434 Weergaven
Bericht 16 van 17
434 Weergaven


@daddle  schrieb:

 

Ik schreef toch de nummer vor de technical identification  (MSN 10021112) verschijnt niet in de Intranet database, en ook niet op de Service pagina. Dus bedankt ! 😎


Thank you, it's now properly listed in both places.


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
daddle
Superuser
Bericht 17 van 17
431 Weergaven
Bericht 17 van 17
431 Weergaven

@MTs 

 

De M. 2 "schijf" ist op deze pagina te zien. Het  is de eerste M.2; deze heeft twee gleuven, en is een SATA M.2 SSD..

--> https://www.google.com/search?q=M.2+SATA+SSD&oq=M.2+SATA+SSD&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIGCAEQRRg...

 

daddle

16 ANTWOORDEN 16