annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bios voor ERAZER Bandit E10 (MD 34731) DE

OPGELOST
40 ANTWOORDEN 40
toelis
Apprentice
Bericht 1 van 41
3.324 Weergaven
Bericht 1 van 41
3.324 Weergaven

bios voor ERAZER Bandit E10 (MD 34731) DE

Hallo allemaal,

ik heb een 

ERAZER Bandit E10 (MD 34731) DE met MSN: 1002 3548. 

Ik heb in het Duitse gedeelte van dit forum een post gelezen van Major Tom waarin versie 460H6W0X.107

te vinden is voor mijn moederbord B460H6-EM en BIOS-versie/datum American Megatrends Inc. 460H6W0X.103, 26-3-2020.

 

https://community.medion.com/t5/ERAZER-News/Aktuelles-Bios-Update-f%C3%BCr-die-MEDION-ERAZER-Enginee...

 

ik heb de nieuwe versie gedownload en in eigen map geplaatst maar als ik batch bestand probeer gebeurt er niets.

in command prompt zie ik dit: C:\Users\cmmhl>AFUWINx64.EXE 460H6W0X.107 /P /B /N /REBOOT
'AFUWINx64.EXE' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.

 

en nu snap ik het niet meer. Is er iemand die het nog wel snapt?

 

40 ANTWOORDEN 40
toelis
Apprentice
Bericht 21 van 41
735 Weergaven
Bericht 21 van 41
735 Weergaven

@daddle 

 

I accidentally marked that as fixed, was wrong button, sorry. my pc came with W10, I updated my pc to W11 with Windows Update.
So the first picture indicated that it was a:
MD34731
MSN: 10023548
Model name: MT28G
Type name: MED MT8277N
plus
NVIDIA GeForce GTX 1650 SUPER
Intel i5-10400F @ 2.90 GHz
 
thnx, have a nice day
daddle
Superuser
Bericht 22 van 41
729 Weergaven
Bericht 22 van 41
729 Weergaven

@toelis 

 

Well, that isn't anything serious. As soon as we get a solution you can still mark some more posts as part of a solution.

 

How did you decompress the zip?

With Windows Explorer, or with eg TotalCommander ? I prefer TotalCommander, because there are two windows parallel open, en copying, comparing or decompressing is more easy and there is more overview. 

 

Decompressing a zip is with Totalcommander very easy You open a zip in on one side, and copying the opened files to the other side automatically decompress them.

 

I wonder, because after starting the WinFlash.bat and trying to load the  AFUWINx64.EXE comes the break. It looks as if the AFUWINx64.EXE isn't found.

Are you sure your map 460H6W0X.107 contains the decompressed files:

 

460H6W0X.107
FlashALL_W.bat
flashSYS_W.bat
Idrvdll32e.dll
Pmxdll32e.dll
AfuEfix64.efi
Fpt.efi
AFUWINx64.EXE
FPTW64.exe
flashALL.nsh
flashSYS.nsh
460H6W0X.rom
amifldrv32.sys
amifldrv64.sys
ReleaseNote.txt 

 

daddle

toelis
Apprentice
Bericht 23 van 41
719 Weergaven
Bericht 23 van 41
719 Weergaven

@daddle 

it looks like it (15 files both of us)

 

460H6W0X.107.jpg

Maverick
Contributor
Bericht 24 van 41
687 Weergaven
Bericht 24 van 41
687 Weergaven

@toelis 

 

Wij hebben namens Medion contact opgenomen met de klant.

 

met vriendelijke groet,

Maverick

toelis
Apprentice
Bericht 25 van 41
676 Weergaven
Bericht 25 van 41
676 Weergaven

@Maverick 

 

goedemorgen, 

 

bedoel je dat je contact heb opgenomen of neemt met mij?

 

fijne dag

toelis

daddle
Superuser
Bericht 26 van 41
661 Weergaven
Bericht 26 van 41
661 Weergaven

@toelis 

 

dit verbaasd mij ook.  Heb jij geen PN of PM "Private Mail " gekregen?  Hijj schrijft aan jouw hij heeft namens Medion contact met de klant opgenomen? Maar jij bent de klant, en weet er niks van?

 

@Maverick 

 

Ik vind het uitzettend aardig dat iemand  de zaak nu oppakt. Maar waarom nu zulke geheime diplomatie? Ik heb de laatste 25 posts met veel moeite en betrokkenheit probeert zamen met @toelis  het probleem, waarom de biosupdate niet doorloopt, optelossen.

Maar nu mogen noch ik, noch de gemeenschap weten wat het probleem is ?
Dit doet me denken aan een even vreemd voorval van een paar maanden geleden, toen de bios update voor hetzelfde moederbord  in een andere Medion-computer ook niet kon worden geïnstalleerd, ondanks dat de BIOS-update correct werd uitgevoerd.

Er was toen ook geen openbaar gepubliceerde oplossing, de andere gebruiker viel plotseling stil zonder verder commentaar.

Ik vind deze aanpak vrij  onbeleefd, want als er toen een oplossing was gepubliceerd (als  die er was via PM), hadden we hier nu veel papierwerk en moeite kunnen besparen. En waarom mag dit de community niet te weten krijgen?

Met vriendelijke groet, daddle

 

 

toelis
Apprentice
Bericht 27 van 41
628 Weergaven
Bericht 27 van 41
628 Weergaven

@daddle 

 

ik weet ook niet wat er aan de hand is.

ik heb van niemand (behalve van jou, thnx) iets gehoord.

ondertussen staat dit topic op “solved”, snap er niets van.

 

groet

 

toelis

Raichu
Moderator
Bericht 28 van 41
623 Weergaven
Bericht 28 van 41
623 Weergaven

@daddle , er is geen geheimzinnig gedoe, we hebben om informatie gevraagd om het probleem op te lossen. Zodra we een oplossing hebben, zullen we die ook posten. 

@toelis , als het goed is heb je een privé bericht van @Maverick ontvangen, mocht dat niet het geval zijn, dan zal ik er voor zorgen dat je dat alsnog ontvangt. Het topic staat als opgelost omdat je bij een van de post op "Als oplossing accepteren" hebt geklikt, omdat je hebt aangegeven dat dit per ongeluk is gegaan, volgen we het topic als nog op. Ik zal er voor zorgen dat er morgen als nog contact met je opgenomen wordt. Als je wilt, dan kun je mij ook in een privé bericht je klantgegevens sturen en telefoonnummer, dan ga ik kijken of we telefonisch contact met je op kunnen nemen. 

daddle
Superuser
Bericht 29 van 41
596 Weergaven
Bericht 29 van 41
596 Weergaven

@Raichu 

 

Ok, maar de gegevens staan allemaal hier in de thread. En  ik hab ook niet van  vreemdzinnig gedoe gesproken, maar van "geheime Diplomatie". Een prive les dus. 

 

Ik had MajorTOM nog een keer aangesproken nadat die oplossing per ongeluk aangevinkt was. 

Dus ben ik wel benieuwd welke oplossing voor het problem komt opdagen.

 

Of blijfft dit prive ? Ik heb redenen voor mijn interesse.  Ik heb in mijn PC de zelfde moederbord zitten, die af en toe vreemde verschijningen toont. Daarom vraag ik me af of er iets met de nieuwste biosupdate versie 107 mis is.

 

Tot ziens, daddle

 

 

Raichu
Moderator
Bericht 30 van 41
570 Weergaven
Bericht 30 van 41
570 Weergaven

@daddle ,

We gaan (zodra we de gegevens hebben) telefonisch contact opnemen met Toelis, om te kijken of het probleem opgelost kan worden.

Zoals aangegeven, mochten we het probleem op kunnen lossen, dan zullen we de oplossing hier vermelden.

40 ANTWOORDEN 40