annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Office 2007 geeft errors bij het installeren op mijn nieuwe PC Medion AKOYA P2120 met Windows 10

OPGELOST
4 ANTWOORDEN 4
nikon
New Voice
Bericht 1 van 5
27.123 Weergaven
Bericht 1 van 5
27.123 Weergaven

Office 2007 geeft errors bij het installeren op mijn nieuwe PC Medion AKOYA P2120 met Windows 10

Ik krijg een error bij het installeren van Office 2007 op mijn nieuwe PC Medion waarop Windows 10 geIinstalleerd staat.

Op mijn vorige PC's met windows 7 en windows 8.1 was dat totaal geen probleem.

 

Ik krijg de specifieke melding: 

Setup cannot find the requered setup controller file. Either there was a network error, an error reading from the CD, DVD, or other installation media, or a problem with the package you downloaded.

 

Hieeft iemand gelijkaardige problemen gehad en heeft iemand er een oplossing voor?

Alvast bedankt,

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
nikon
New Voice
Bericht 5 van 5
25.644 Weergaven
Bericht 5 van 5
25.644 Weergaven

Dag Anu,

 

Microsoft heeft me niet willen verder helpen. Ze bevolen me office 2016 of 365 aan. 

 

Iemand van onze IT-afdeling heeft me de raad gegeven om het uitpakken van de CD van office niet binnen windows 10 te doen. Windows 10 gebruikt zijn eigen tool, en maakt geen gebruik van winzip of rar . We denken dat de eigen tool van windows 10 belet om oude software te gaan installeren en een foutboodschappen weergeeft.

Als je erin trapt kunnen ze dus nieuwe software gaan verkopen....... 

 

Ik heb uiteindelijk de inhoud van de CD van office 2007 uitgepakt op mijn laptop met een rar-programma.

Deze files heb ik dan uiteindelijk geschreven op een DVD.

Via deze herschreven DVD heb ik office 2007 perfect kunnen installeren. 

Mijn PC heeft bij de heropstart dan wel een 2-tal uur bezig geweest met updates te gaan dowloaden en installeren.

 

Momenteel werkt alles perfect.

Mvg,

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Anu
Scientist
Bericht 2 van 5
26.886 Weergaven
Bericht 2 van 5
26.886 Weergaven

Hoi @nikon

 

Meestal zit er op een voorgeinstalleerde PC iets van een demoversie van Office 365  of Office 2013, heb je dit allemaal verwijderd? Mogelijk dat daar ergens een conflict ontstaat? 

Buiten dat zou ik vermoeden dat er inderdaad iets mis is met je CD of download zoals de foutmelding aangeeft, heb je al contact gehad met Microsoft?

 

Groetjes, 

Anu

nikon
New Voice
Bericht 3 van 5
26.759 Weergaven
Bericht 3 van 5
26.759 Weergaven

Hey Anu,

 

Ik heb alles wat verwees naar Office 365 verwijderd. Daarna heb ik Windows 10 geupdaded naar de laatste versie. Helaas krijg ik terug dezelfde error.

Het Office pakket 2007 heb ik vroeger op dezelfde wijze kunnen installeren op een PC met Windows 7 en Windows 8.1

 

Merkwaardig is wel dat ik zonder problemen Office VISIO 2007 heb kunnen installeren. Dit werkt in elk geval wel perfect.

 

Bij de aankoop van de PC zaterdag stond een 30 dagen gratis Office 365 ter beschikking welke nog moest gedownload worden. Ik heb dit niet gedaan, maar niettegenstaande ik zichtbaar alles eraf heb gesmeten wat met office 365 te maken heeft vrees ik dat er misschien toch nog ergens iets verscholen zit in één of ander bestand welke voor een gewone gebruiker niet zichtbaar is. 

 

Hopelijk herkent iemand mijn probleem en krijg ik alsnog een oplossing.... anders zit er niets anders op dan voor een Office 365 of Office 2016 te kiezen en aan te kopen.... 

 

Alvast bedankt voor antwoord.

 

Anu
Scientist
Bericht 4 van 5
26.471 Weergaven
Bericht 4 van 5
26.471 Weergaven

Hoi @nikon

 

Als ik google vind ik vanalles over deze foutmeldingen, alleen de oplossingen voor deze foutcode die ik zo heb kunnen vinden gaan over het niet kunnen verwijderen van een Office pakket, niet over het installeren. 

Ik zou toch eerst eens met Microsoft zelf contact opnemen voor je een nieuw pakket gaan aanschaffen, misschien dat zij je een nieuw installatiemedium toe kunnen sturen om uit te sluiten dat daar iets beschadigd is geraakt (misschien een krasje op de CD of zo?), of dat ze misschien een andere oplossing hebben?

 

Groetjes, Anu

nikon
New Voice
Bericht 5 van 5
25.645 Weergaven
Bericht 5 van 5
25.645 Weergaven

Dag Anu,

 

Microsoft heeft me niet willen verder helpen. Ze bevolen me office 2016 of 365 aan. 

 

Iemand van onze IT-afdeling heeft me de raad gegeven om het uitpakken van de CD van office niet binnen windows 10 te doen. Windows 10 gebruikt zijn eigen tool, en maakt geen gebruik van winzip of rar . We denken dat de eigen tool van windows 10 belet om oude software te gaan installeren en een foutboodschappen weergeeft.

Als je erin trapt kunnen ze dus nieuwe software gaan verkopen....... 

 

Ik heb uiteindelijk de inhoud van de CD van office 2007 uitgepakt op mijn laptop met een rar-programma.

Deze files heb ik dan uiteindelijk geschreven op een DVD.

Via deze herschreven DVD heb ik office 2007 perfect kunnen installeren. 

Mijn PC heeft bij de heropstart dan wel een 2-tal uur bezig geweest met updates te gaan dowloaden en installeren.

 

Momenteel werkt alles perfect.

Mvg,

4 ANTWOORDEN 4