annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Misleidende informatie Medion ERAZER Hunter X20 MD35357

1 ANTWOORD 1
Patrick67
Visitor
Bericht 1 van 2
740 Weergaven
Bericht 1 van 2
740 Weergaven

Misleidende informatie Medion ERAZER Hunter X20 MD35357

Ik heb zojuist mijn bestelde PC, MD35357 ontvangen. Tot mijn verbazing kom ik erachter dat de configuratie niet een Nvidia Geforce RTX 3080 Ti bevat, maar een "gewone" 3080. Nu ik daarover contact probeer te krijgen met Medion kom ik erachter dat er alléén een betaalnummer is dat je kunt bellen (a 1 euro/minuut) - per email/klachtenformulier gunnen ze zichzelf 1-3 werkdagen de tijd om te reageren. Dát feit plus het deukje in de behuizing, de misleidende informatie en het feit dat de achterkant van de pc/aansluitingen scheef zit en ook niet in overeenstemming is met de afbeeldingen (en ik dus ik analoge audio aansluitingen mis) geeft me geen vertrouwen dat ik een betrouwbare leverancier heb geselecteerd. Begrijp me niet verkeerd - ondanks de RTX 3080 in plaats van een 3080 Ti is de prijs nog steeds scherp maar ik heb er geen vertrouwen in dat eventuele problemen in de toekomst naar behoren opgelost gaan worden. De mijne gaat terug.

Tags (1)
1 ANTWOORD 1
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 2
728 Weergaven
Bericht 2 van 2
728 Weergaven

Hallo @Patrick67,

 

vanwege de regelgeving inzake gegevensbescherming wordt dit geval met de klant verduidelijkt via een privébericht.

 

Wees zo vriendelijk en antwoord me dan privé. Dit onderwerp is nu gesloten.

 

Gegroet,

EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
1 ANTWOORD 1