cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Medion Akoya MD34320 E62029

3 REPLIES 3
DrXIII
Beginner
Message 1 of 4
1,532 Views
Message 1 of 4
1,532 Views

Medion Akoya MD34320 E62029

Hi,

Ik heb begrepen dat in deze Akoya (MD34320 E62029) geen grafische kaart zit, er is echter wel een PCIe slot op het moederbord voorzien.

Nu vraag ik me af welke kaart compatibel is met het moederbord. Ik besef ook dat een kaart erin droppen een voedingsupgrade meer dan waarschijnlijk met zich mee zal brengen gezien degene die erin zit slechts 250W sterk (of zal ik maar zwak zeggen) is.

G

DrXIII 

3 REPLIES 3
Farron
Superuser
Message 2 of 4
1,528 Views
Message 2 of 4
1,528 Views

Hallo,
in principe elke kaart die in de sleuf past.
U hoeft alleen maar rekening te houden met de dikte van de kaart, deze moet uiteraard voldoende ruimte hebben en mag andere delen aan de zijkant niet raken. Je moet ook aandacht besteden aan de koeling.
Dat het zeker ook een nieuwe voeding nodig heeft, heb je al gezegd.


Gruß Farron
-------------------------------------------------------------
Irgendwas ist immer
ERAZER® x17805, MD 61854, MSN 30029435
DrXIII
Beginner
Message 3 of 4
1,525 Views
Message 3 of 4
1,525 Views

Elke kaart lijkt me wat breed genomen, sommige moederborden hebben een maximum dat ze kunnen aanvaarden, als ik deze PC al zou aanschaffen als 'goedkope' basis om uit te bouwen zou ik toch op z'n minst een RTX erin willen stoppen. Ik vind echter nergens het type moederbord dewelke in de PC zit van oudere modellen die geen GPU hebben is dat wel het geval ...

 

Farron
Superuser
Message 4 of 4
1,520 Views
Message 4 of 4
1,520 Views

Hm,
Ik ken de computer of het moederbord niet.
Ook moeten we het eens worden over de afmetingen van de kaart.
De lengte is de afmeting van de kaart die naar achteren buiten de sleuf uitsteekt.
Met dikte bedoel ik de grootte van de kaart, inclusief de ventilatoren die erop zijn geïnstalleerd.
Een kaart met 2 sleuven is natuurlijk uitgesloten als er maar één PCI-sleuf is.


Gruß Farron
-------------------------------------------------------------
Irgendwas ist immer
ERAZER® x17805, MD 61854, MSN 30029435
3 REPLIES 3