annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MEDION 2 in 1 laptop start niet meer op

1 ANTWOORD 1
Yanayoke
Newcomer
Bericht 1 van 2
78 Weergaven
Bericht 1 van 2
78 Weergaven

MEDION 2 in 1 laptop start niet meer op

Mijn laptop heeft het vandaag plots begeven en wilt volledig niet meer opstarten. Ook brand het lampje voor op te laden niet meer als we hem insteken, alhoewel hij nog genoeg opgeladen was. Gisteren ging hij nog vlot aan maar plots vandaag wilt hij niet meer. 

Hij wou gisteren ook een update doen, dus ik weet niet of hij die automatisch had gedaan met het afsluiten of niet, maar kan misschien wel handige informatie zijn.

 

Hij was de laatste tijd wel al moeilijk met op te starten, maar hij ging uiteindelijk altijd wel nog aan en het opladen ging ook altijd. Maar plots nu doet hij het niet meer. De enigste reden waarom ik hem nog zou willen aankrijgen is om nog aan bestanden te geraken en die op onedrive te kunnen zetten. Dus als iemand een wondermiddel kent om hem nog een keer aan te krijgen, laat het mij zeker weten..

1 ANTWOORD 1
daddle
Superuser
Bericht 2 van 2
76 Weergaven
Bericht 2 van 2
76 Weergaven

@Yanayoke 

 

Hi Yanayoke,

 

het lijkt erop dat de batterij (accu) het niet meer doet.

Maar eerst moeten wij weten wat voor een 2 in1 Laptop jij hebt. Anders kunnen wij niet bepalen hoe je  de datas bijkomt.

Het kan een ingeboud (gesoldeerde) schijf zijn, of is het mogelijk de schijf  eruit te halen en aan een ander PC met een adapter aan te sluiten.

Dus noem aub de naam en de MSN Nummer; deze  staat op enn stickertje onderaan.

 

Groetjes, daddle

1 ANTWOORD 1