annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korting 15,- nieuwsbrief afgewezen na aanschaf PC

1 ANTWOORD 1
Mandooow
New Voice
Bericht 1 van 2
1.771 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.771 Weergaven

Korting 15,- nieuwsbrief afgewezen na aanschaf PC

Dit weekend een PC besteld via de Medion webshop. Na het hele bestelproces doorlopen te hebben en de betaling gedaan te hebben kreeg ik een mail voor een aanmelding nieuwsbrief met 15,- korting bij de eerste bestelling. Mij dus gelijk aangemeld voor de nieuwsbrief. Dit was dus mijn eerste bestelling. Ik heb telefonisch contact gezocht met Medion en aan de medewerker gevraagd of ik alsnog de 15,- korting kon krijgen. De medewerker raadde mij aan om via het contactformulier alsnog te vragen of ik de korting kon terugkrijgen. Contactformulier met uitleg ingevuld. Kreeg net antwoord van het servicecentrum met het zakelijke antwoord dat de korting niet achteraf ingediend kan worden. Dit zakelijke antwoord maakt mij een beetje boos en dus ook gelijk antwoord gegeven op deze mail met de vraag om alsnog deze korting te verekenen.

Ik ben in staat om de hele PC kosteloos terug te sturen en daarna opnieuw dezelfde PC te bestellen, de kortingscode in te vullen om alsnog mijn 15,- korting te krijgen. Dit zou een extra postenkost voor Medion zijn.  Het gaat mij niet eens om die 15,- euro maar meer om het principe.

Deze werkwijze jaagd klanten weg Medion. Mijn vorige PC was ook van Medion en ik was hier zeer tevreden mee.

ilt u de klanten tevreden blijven stellen, doe dan geen loze beloften.

1 ANTWOORD 1
Anu
Scientist
Bericht 2 van 2
1.762 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.762 Weergaven

Ik meen me te herinneren (is alweer een tijd geleden dat ik er gebruik van maakte :P) dat in de mail met de kortingscode staat dat deze voor de eerstvolgende bestelling is, dus niet persee voor de 1e bestelling. Ik kan me goed voorstellen dat zo'n code niet gevalideerd kan worden buiten het bestelsysteem om, en ook dat dat boekhoudkundig wellicht het een en ander aan problemen kan opleveren, maar goed, ik denk niet dat dit iets is waar wij je hier op het forum mee kunnen helpen. 

 

Groetjes, 

Anu

 

1 ANTWOORD 1