annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Keyboard; sommige toetsen werken niet goed; NB P7631 MEDION Akoya MD98873 NL.

4 ANTWOORDEN 4
Binky
New Voice
Bericht 1 van 5
2.770 Weergaven
Bericht 1 van 5
2.770 Weergaven

Keyboard; sommige toetsen werken niet goed; NB P7631 MEDION Akoya MD98873 NL.

Beste forumleden,

De aanslag van sommige letters en cijfers werkt zeer wisselend. Is het mogelijk om de toetsten te verwijderen om eronder te kunnen reinigen?

Het gaat om bovenstaande laptop. Lees graag jullie reacties.

Groet Binky

 

4 ANTWOORDEN 4
Outy
Moderator
Bericht 2 van 5
2.687 Weergaven
Bericht 2 van 5
2.687 Weergaven

Hey @Binky 

 

Heb je eventueel een msn nummer van het toestel voor ons?

Dat maakt het zoeken naar de product gegevens iets makkelijker.

 

Heeft een usb toetsenbord hetzelfde probleem en heb je al geprobeerd om met een busje perslucht het vuil eronderuit te blazen?

 

Groetjes,

Outy

Binky
New Voice
Bericht 3 van 5
2.672 Weergaven
Bericht 3 van 5
2.672 Weergaven

Ha @ Outy,

Dank voor je reactie en excuus voor mijn verlate reactie, sinterklaasdrukte...

Model: WIM 2080

MSN nummer: 30017644

NB P7631 MEDION Akoya MD98873 NL

Ben benieuwd.

 

Nog een punt:

ik heb een paar maanden gelden mijn externe hardeschijf van 50GB even van mijn lapto gehaald met daarop al mijn muziekbestanden. Na opnieuw aankoppelen is 80% van alle opgeslagen cd's onvindbaar in de mediaplayer (dus van 1 cd staan er nog 2 of 3 in de lijst en de meeste albumhoezen zijn weg) en vele cd's vindt de medialayer helemaal niet meer. Windows mediaplayer geen contact meer en deze mededeling: "Het bestand kan niet worden gevonden. Als u een item in de mediabibliotheek probeert af te spelen, te branden of te synchroniseren, is het mogelijk dat het bestand ervan is verplaatst, de naam gewijzigd is of verwijderd." Daarbij speelt hij de hele cd iet meer af als die al in de player desktop staat. Playlists zijn via de harde schijf mappen nog wel af te spelen in mediaplayer. Ik heb al veel geprobeerd maar nog geen oplossing. Heb jij een idee wat er aan de hand is? GroetBinkey

wdgrojects
Newcomer
Bericht 4 van 5
2.545 Weergaven
Bericht 4 van 5
2.545 Weergaven

IK zit met zelfde probleem op mijn laptop MD63960

toetsenbord reageert zeer traag en zo mis ik de hlt van deletters bij woorden als ik op gewone snelheid typ.

met een usb toetsenbord is alles normaal

Binky
New Voice
Bericht 5 van 5
2.538 Weergaven
Bericht 5 van 5
2.538 Weergaven

Het probleem leek korte tijd te zijn opgelost maar nu zit ik met hetzelfde. Inloggen vanaf startschem bij opstarten pakt hij mijn inlogcode soms minutenlang  niet, soms echter volslagen vlekkeloos en werkt het prima en dat vind ik opvallend. Het is mijns inziens dus geen fysiek probleem, als er vuil onder de toetsen zou zitten (heb ik eerder al verwijderd) zou dit niet ineens verdwenen zijn. Het lijkt meer in de traagheid te zitten, op de achtergrond werkt er iets stagnerend. Iemand een idee? Mijn laptop is nu 7 jaar oud.

4 ANTWOORDEN 4