annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Intel® Graphics - Windows® 10 DCH Drivers

OPGELOST
2 ANTWOORDEN 2
HM8
Beginner
Bericht 1 van 3
1.953 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.953 Weergaven

Intel® Graphics - Windows® 10 DCH Drivers

Ik krijg een melding van de Intel Driver & Support assistant, er zijn updates voor mijn drivers, oa wifi en bluethooth.

Deze kan ik installeren.

Alleen de bovenste melding over een update voor de Intel® Graphics - Windows® 10 DCH Drivers geeft daarbij een geel uitroep-

teken en de onderstaande tekst:

Installing this Intel generic graphics driver will overwrite any customized driver from your Computer Manufacturer (OEM).

OEM drivers are handpicked, customized, and validated to resolve platform-specific issues, enable features and enhancements, and improve system stability. Intel’s generic graphics drivers are intended for testing, and we recommend using drivers from Medion. Report any issues found with this driver to Intel.

Op de site van Medion staan geen updates. Is het veilig deze driver te installeren of kan ik dit beter maar achterwege laten.

 

Met vriendelijke groet en alvast dank voor een reactie

 

HM8

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 2 van 3
1.931 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.931 Weergaven

Hallo @HM8 

 

In pricipe zou het geen problemen moeten opleveren. Hoewel het zeker verstandig is om, voordat je hieraan begint, eerst een herstelpunt aan te maken.

Verder zouden alle updates ook via Microsoft Update binnen moeten komen. Wellicht is het verstandig even hier op te wachten.

 

Met vriendelijke groet,

REV

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 2 van 3
1.932 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.932 Weergaven

Hallo @HM8 

 

In pricipe zou het geen problemen moeten opleveren. Hoewel het zeker verstandig is om, voordat je hieraan begint, eerst een herstelpunt aan te maken.

Verder zouden alle updates ook via Microsoft Update binnen moeten komen. Wellicht is het verstandig even hier op te wachten.

 

Met vriendelijke groet,

REV

 

HM8
Beginner
Bericht 3 van 3
1.885 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.885 Weergaven

Hartelijk dank voor uw reactie, ik wacht het wel af.

2 ANTWOORDEN 2