annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hot swap slede medion pc activeren om op te spinnen

3 ANTWOORDEN 3
Cla
Trainee
Bericht 1 van 4
1.318 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.318 Weergaven

Hot swap slede medion pc activeren om op te spinnen

Ik heb diverse Medion pc's met een (zelfde) hot swap slede.

Nu is er 1 computer waarvan de schijf in de hot swap slede uitvalt (ik heb de schijf al gewisseld ... maar dit helpt niet)

Is er een oplossing om de hot swap slede in de pc te activeren om op te spinnen

 

Grtz

Cla

3 ANTWOORDEN 3
Janvandervliet
New Voice
Bericht 2 van 4
1.302 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.302 Weergaven

Hallo Cla,

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem gehad en heb ontdekt dat de connector achteraan in de slede los zat, blijkbaar een lijm verbinding in die connector die gelost was waardoor niet alle pinnetjes van de schijf contact konden maken. Kan je achteraan in de slede met een lampje een inspectie doen om dit uit te sluiten. 

Mijn probleem is hiermee nog niet opgelost want bij Medion heeft men -denk ik- die connector met bijhorende bekabeling (nog) niet kunnen benoemen ttz er geen part nummer voor gevonden. Ik heb nu elders een bestelling gedaan voor een connector met kabeltjes, hoop die einde deze maand te ontvangen van "allekabels.nl / .be" maar weet niet of dit mechanisch zal lukken. Voorlopig heb ik met langere kabels mijn connecties via de slede-opening naar buiten gevoerd.

Cla
Trainee
Bericht 3 van 4
1.239 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.239 Weergaven

Hallo Jan,

Nu pas gezien dat je een reactie geplaatst hebt ... waarvoor heel erg dank.

Heb je ondertussen "de" oplossing met deze connector?

Kun je me ff jou toestand van jou probleem meedelen aub?

Ik ben er heel erg benieuwd naar ... want heel embetant probleem hé?

Mvg

Cla

Janvandervliet
New Voice
Bericht 4 van 4
1.233 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.233 Weergaven

Beste Cla, probleem is niet opgelost. De kabel die kocht blijkt een male connector te hebben, ik heb echter een female nodig.

Is er bij jullie echt niemand die dit onderdeel herkent? Technieken moeten dit zonder twijfel herkennen, en neen dus dit onderdeel heeft geen part nummer.

Groeten Jan

3 ANTWOORDEN 3