annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Driver installeren voor oude scanner op AKOYA PC E32014

OPGELOST
2 ANTWOORDEN 2
Lucabel
Beginner
Bericht 1 van 3
1.390 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.390 Weergaven

Driver installeren voor oude scanner op AKOYA PC E32014

Ik heb laatst een Medion Akoya PC gekocht E32014. Ik zou graag mijn 20 jaar oude diascanner Nikon Super Coolscan 4000 ED daar op aansluiten. Daartoe heb ik een Firewire PCI express kaart in de PC gestoken. Nikon ondersteunt die scanner niet meer. Ik heb wel drivers gevonden waarmee het mogelijk zou moeten zijn. Met de proefversie van programma VueScan x64 (later 100 $ te betalen!) kan ik al dia's inscannen. Maar met de Nikon software lukt het niet, hij vindt de scanner niet.

Probleem is dat ik de drivers voor de scanner niet kan installeren omdat ze niet 'handtekengeverificeerd' zijn. Het lukt me niet om de 'handtekenverificatie' uit te schakelen. Bij het heropstarten blijft mijn Akoya hangen en geeft geen scherm waar ik zou kunnen kiezen voor 'Advanced setup'. Hij blijft hangen en er is geen signaal voor het scherm. Ik kan dus ook niet kiezen voor 'Disable Digital Signing for Drivers'. Ik moet mijn PC dan gewoon opstarten zonder resultaat.

Iemand een idee hoe ik verder kan?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Lucabel
Beginner
Bericht 3 van 3
1.346 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.346 Weergaven

Ondertussen heb ik toch die handtekenverificatie even kunnen uitschakelen en kon ik dan de driver installeren. Het lukt nu met de oude Nikonsoftware.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Brambo
Beginner
Bericht 2 van 3
1.374 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.374 Weergaven

Probeer windows 7 x64 of Windows VISTA x64 driver te installeren, ik draaoi op Windows 10 pro x64 en heb ook windows vista drivers moeten gebruiken voor fotoprinter van canon

Lucabel
Beginner
Bericht 3 van 3
1.347 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.347 Weergaven

Ondertussen heb ik toch die handtekenverificatie even kunnen uitschakelen en kon ik dan de driver installeren. Het lukt nu met de oude Nikonsoftware.

2 ANTWOORDEN 2