cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Computer maakt herrie na een tijdje

2 REPLIES 2
leo-1942
Beginner
Message 1 of 3
2,938 Views
Message 1 of 3
2,938 Views

Computer maakt herrie na een tijdje

Wat is de oorzaak dat als ik mijn computer de P7330D een tijdje gebruik dat deze plots herrie gaat maken. is dit de ventilator daar er geen andere draaiende delen in deze computer zitten en als dit zo is hoe kan ik deze ventilator bestellen 

2 REPLIES 2
Anu
Scientist
Message 2 of 3
2,921 Views
Message 2 of 3
2,921 Views

Hoi @leo-1942

 

Er zitten normaal meerdere ventilatoren in een PC (in de voeding, op de CPU, eventueel de grafische kaart, en misschien nog extra losse ventilatoren), en daarnaast bevat de hardeschijf ook bewegende delen die lawaai kunnen maken (tenzij je deze vervangen hebt voor een SSD). 

Aangezien wij het geluid niet kunnen horen wordt het moeilijk om dit te beoordelen, misschien kun je eens een filmpje maken? En heb je de kast al eens open gemaakt om te kijken of je zo beter kunt horen waar het geluid precies vanaf komt? 

 

Groetjes, 

Anu

 

leo-1942
Beginner
Message 3 of 3
2,905 Views
Message 3 of 3
2,905 Views

Ik heb de ventilator schoongemaakt loopt perfect maar toch daarna weer dat geluid gehoord maar het blijft nu langer weg. morgen zal ik de zijkant verwijderen en dan kijken of ik het geluid kan localiseren maar hij doet het nu perfect en bedankt voor de informatie.

2 REPLIES 2