annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BIOS Update for H81H3-EM2, Medion Akoya P2228 D/C037

OPGELOST
5 ANTWOORDEN 5
Phum
Trainee
Bericht 1 van 6
4.535 Weergaven
Bericht 1 van 6
4.535 Weergaven

BIOS Update for H81H3-EM2, Medion Akoya P2228 D/C037

Hallo community,

 

Ik kocht een nieuwe CPU (i5-4690K) om deze te vervangen door de oude standaard i3-4160. Mij is verteld dat ik mijn bios moest bijwerken, maar ik kan de juiste link naar de biosupdate niet vinden. De enige link die ik kan vinden is: https://www.medion.com/nl/service/_lightbox/treiber_details.php?did=13978. Maar het zegt dat het systeem is: Win8.1 64bit. Maar ik heb Win10 64bit


Mijn MSN: 10021381

Windows-versie 10

Desktop: MEDION AKOYA P2228 D / C037


Help me alstublieft

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 6 van 6
4.482 Weergaven
Bericht 6 van 6
4.482 Weergaven

Hallo @Phum 

 

We kunnen helaas niet uitsluiten of deze BIOS update problemen met zich meeneemt. 

Medion zelf heeft in ieder geval geen BIOS updates voor je apparaat. 

 

groet,

 

Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 2 van 6
4.527 Weergaven
Bericht 2 van 6
4.527 Weergaven

Hallo @Phum,

 

Welkom bij de Community. 

 

Vanuit Medion is er helaas voor deze PC geen BIOS-update beschikbaar. 

Indien er vanuit de fabrikant van het Moederbord wel een BIOS beschikbaar zou zijn, zouden we toch aanraden deze niet te installeren. Een BIOS wordt meestal aangemaakt voor een compleet systeem. Indien er toch een verschil in de nieuwe/andere BIOS is, kan dit ervoor zorgen dat het hele systeem niet meer (goed) aangestuurd zal worden. De PC zal dan niet meer bruikbaar zijn.

 

Vriendelijke groet,

REV  

 

Phum
Trainee
Bericht 3 van 6
4.522 Weergaven
Bericht 3 van 6
4.522 Weergaven

Hallo @REV,

 

Bedankt voor uw reactie, maar wat is deze link dan https://www.medion.com/nl/service/_lightbox/treiber_details.php?did=13978.

Ik had ook naar de klantenservice gebeld en die zeiden dat ik deze gewoon kon downloaden. Alleen ik wil echt zeker zijn dat ik mijn pc niet kapot maak

 

Mvg @Phum 

REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 4 van 6
4.520 Weergaven
Bericht 4 van 6
4.520 Weergaven

Hallo @Phum 

 

Het betreft een oude BIOS versie 3.09 uit 2014.  

Jouw PC is jonger dan dat en zal waarschijnlijk ook wel een nieuwere versie hebben. Downgraden is daarom niet mogelijk.

Bovendien is het een Flashupdate vanuit Windows. Met de huidige Win10 zal deze toch zeer waarschijnlijk een foutmelding geven. 

 

Hartelijke groet,

REV

Phum
Trainee
Bericht 5 van 6
4.517 Weergaven
Bericht 5 van 6
4.517 Weergaven

Hallo @REV 

 

Mijn PC is jonger ja maar mijn BIOS Versie is 2.8. Ik wil eigenlijk gewoon weten of ik mijn PC kapot maak als ik deze: https://www.medion.com/nl/service/_lightbox/treiber_details.php?did=13978 download. Weet u of ik hem gewoon kan installeren?

 

Mvg Phum

Snelleschildpad
Moderator
Bericht 6 van 6
4.483 Weergaven
Bericht 6 van 6
4.483 Weergaven

Hallo @Phum 

 

We kunnen helaas niet uitsluiten of deze BIOS update problemen met zich meeneemt. 

Medion zelf heeft in ieder geval geen BIOS updates voor je apparaat. 

 

groet,

 

Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
5 ANTWOORDEN 5