abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Aldi Akoya P42000, MD34060, Windows 10, Norton Security

GELÖST
2 ANTWORTEN 2
Daan
Contributor
Nachricht 1 von 3
2.998 Aufrufe
Nachricht 1 von 3
2.998 Aufrufe

Aldi Akoya P42000, MD34060, Windows 10, Norton Security

Waarschuwing voor mensen die Norton Security op dit model willen zetten: Ik had eerst McAfee en andere bloatware verwijderd en alle updates gedraaid. Hierna wilde Norton er op geen enkele manier op.

Norton-support heeft het ook geprobeerd, men zei dat dit vaker is voorgekomen en enige oplossing is Windows 10 opnieuw installeren. Recovery gedaan, meteen Norton-setup gestart en het werkte. 

1 AKZEPTIERTE LÖSUNG

Akzeptierte Lösungen
Daan
Contributor
Nachricht 3 von 3
3.295 Aufrufe
Nachricht 3 von 3
3.295 Aufrufe


Anu schreef:

Hoi @Daan

 

Had je ook het verwijderprogramma van McAfee geprobeerd? Zie deze link

Ik heb ook wel eens gehoord dat Norton inderdaad erg moeilijk kan doen als er eerder andere virusscanners geinstalleerd zijn geweest. Blijkbaar valt het programma over mogelijke resten die van die eerdere virusscanners in het register achterblijven of zo. 

 

Groetjes, 

Anu


Na aankoop McAfee en zoveel mogelijk andere bloatware verwijderd. Hierna wilde Norton er met geen mogelijkheid op. 
Service Norton gebeld, deze zeiden dit al vaker meegemaakt te hebben en dat het met herinstallatie Windows opgelost was.

Tandenknarsend toch maar gedaan (Recovery) en letterlijk meteen Norton setup gestart. Dus niets verwijderd, ook McAfee niet. 
Norton liet zich prima installeren en daarna heb ik natuurlijk de rest alsnog verwijderd. Apart.

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

2 ANTWORTEN 2
Anu
Scientist
Nachricht 2 von 3
2.983 Aufrufe
Nachricht 2 von 3
2.983 Aufrufe

Hoi @Daan

 

Had je ook het verwijderprogramma van McAfee geprobeerd? Zie deze link

Ik heb ook wel eens gehoord dat Norton inderdaad erg moeilijk kan doen als er eerder andere virusscanners geinstalleerd zijn geweest. Blijkbaar valt het programma over mogelijke resten die van die eerdere virusscanners in het register achterblijven of zo. 

 

Groetjes, 

Anu

Daan
Contributor
Nachricht 3 von 3
3.296 Aufrufe
Nachricht 3 von 3
3.296 Aufrufe


Anu schreef:

Hoi @Daan

 

Had je ook het verwijderprogramma van McAfee geprobeerd? Zie deze link

Ik heb ook wel eens gehoord dat Norton inderdaad erg moeilijk kan doen als er eerder andere virusscanners geinstalleerd zijn geweest. Blijkbaar valt het programma over mogelijke resten die van die eerdere virusscanners in het register achterblijven of zo. 

 

Groetjes, 

Anu


Na aankoop McAfee en zoveel mogelijk andere bloatware verwijderd. Hierna wilde Norton er met geen mogelijkheid op. 
Service Norton gebeld, deze zeiden dit al vaker meegemaakt te hebben en dat het met herinstallatie Windows opgelost was.

Tandenknarsend toch maar gedaan (Recovery) en letterlijk meteen Norton setup gestart. Dus niets verwijderd, ook McAfee niet. 
Norton liet zich prima installeren en daarna heb ik natuurlijk de rest alsnog verwijderd. Apart.

2 ANTWORTEN 2