annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop van MEDION AKOYA E63006 (of equivalent) en zijn specificaties (16gb Ram en Hot Swap Slede)

OPGELOST
5 ANTWOORDEN 5
Cla
Trainee
Bericht 1 van 6
2.282 Weergaven
Bericht 1 van 6
2.282 Weergaven

Aankoop van MEDION AKOYA E63006 (of equivalent) en zijn specificaties (16gb Ram en Hot Swap Slede)

Hoi,

Ik was/ben op zoek naar een nieuwe computer met de specificaties van een "MEDION AKOYA E63006" pc!

Voor mij is de combinatie van 1e) een medion pc 2e) Minimaal 16Gb Ram en 3e) een "Hot Swap Slede" heel belangrijk! 4e) prijs tussen 600€ en 700€

Het mag altijd natuurlijk een ietsje meer hardware voor die prijs zijn hé!

Ik was verlekkerd op deze Akoya (MEDION AKOYA E63006) ... maar ik kan hem nergens meer bestellen!

Ik heb vorig jaar in de Aldi reeds dergelijk toestel gekocht ... en ik dacht dat ik nu met de nieuwe folder van Aldi terug dergelijk product voor een goede prijs ging kunnen vinden ... maar blijkbaar is de nieuwe pc maar 8gb groot.

Alle commerciële info van dergelijke systemen welkom (ik vind momenteel ook niets op de Medion website 😞 )

Hartelijk dank aan allen

Mvg

Cla

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Girlnod
Moderator
Bericht 2 van 6
2.280 Weergaven
Bericht 2 van 6
2.280 Weergaven

Hallo @Cla en welkom!

 

Ik zal met je meekijken of er inderdaad geschikte computers zijn voor je. Hiervoor moet ik wel even weten of het voor Nederland of België is sinds er een ander aanbod aan computers is voor beide landen. 

 

Groetjes,

Girlnod.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Girlnod
Moderator
Bericht 2 van 6
2.281 Weergaven
Bericht 2 van 6
2.281 Weergaven

Hallo @Cla en welkom!

 

Ik zal met je meekijken of er inderdaad geschikte computers zijn voor je. Hiervoor moet ik wel even weten of het voor Nederland of België is sinds er een ander aanbod aan computers is voor beide landen. 

 

Groetjes,

Girlnod.

Cla
Trainee
Bericht 3 van 6
2.272 Weergaven
Bericht 3 van 6
2.272 Weergaven

Hallo @Girlnod

Tof om even mee te kijken naar een toestel die dergelijke specs heeft! 🙂

Het betreft Belgie ...

Alvast succes & bedankt 

Outy
Moderator
Bericht 4 van 6
2.259 Weergaven
Bericht 4 van 6
2.259 Weergaven

Hey @Cla 

 

Ik heb zojuist ook even gekeken naar het aanbod.

Helaas zijn er op het moment geen PC's die voldoen aan al je wensen.

Mogelijk komen deze later op de website.

 

Groetjes,

Outy

Cla
Trainee
Bericht 5 van 6
2.211 Weergaven
Bericht 5 van 6
2.211 Weergaven

Hoi @Outly 

Is het mogelijk om bij een geconfigureerde computer nog zaken te laten bijbouwen?

Bv de "MEDION® AKOYA E62029 PC | Intel Core i5 | Windows 10 Home | 16 GB RAM | 512 GB SSD" een Hot swap slede laten bijbouwen bv?

Dan is mijn probleem ook opgelost hé?

 

Greetz

Cla

Outy
Moderator
Bericht 6 van 6
2.207 Weergaven
Bericht 6 van 6
2.207 Weergaven

Hey @Cla 

 

Wanneer deze weer gebouwd worden zullen ze op de website weer aangeboden worden.

Helaas weet ik niet of en wanneer dit is.

 

Groetjes,

Outy

5 ANTWOORDEN 5