annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Windows opnieuw installeren

OPGELOST
3 ANTWOORDEN 3
InsomniaX
Newcomer
Bericht 1 van 4
26.429 Weergaven
Bericht 1 van 4
26.429 Weergaven

Windows opnieuw installeren

Dag mensen, Ik heb een P5223E, en ik wil mijn Pc zelf opnieuw installeren. Ik heb bij de Pc alleen een applicatieCD en een recovery CD gekregen, maar bij een recovery staan er al een hoop programma's voorgeinstalleerd wat ik allemaal niet nodig hem. Ik wil alleen Windows zelf installeren en dan zelf alle stuurprogramma's en software die ik nodig heb erbij zetten, hoe kan ik dat doen?
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
RS13
Master NL
Bericht 3 van 4
26.412 Weergaven
Bericht 3 van 4
26.412 Weergaven

Goedemorgen @InsomniaX 

 

De DVD die je hiervoor nodig hebt is de Product Recovery disc, dit is de officiele Windows CD die bij je systeem hoort. Hiermee kun je het systeem kaal installeren, alle standaardt stuurprogramma's vind je op de Application en Support disc, of op de 😧 partitie van je hardeschijf. 

De fabrieksinstellingen kun je herstellen door tijdens het booten op F11 te drukken,  of door op te starten vanaf de Application en Support disc, daarmee worden de recoverybestanden welke ook op je 😧 partitie staan teruggezet, en staat alle standaard software er weer op. 

 

Groeten, 

Paul

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Contessa
Explorer
Bericht 2 van 4
26.420 Weergaven
Bericht 2 van 4
26.420 Weergaven

Hallo @InsomniaX

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groete, Contessa
RS13
Master NL
Bericht 3 van 4
26.413 Weergaven
Bericht 3 van 4
26.413 Weergaven

Goedemorgen @InsomniaX 

 

De DVD die je hiervoor nodig hebt is de Product Recovery disc, dit is de officiele Windows CD die bij je systeem hoort. Hiermee kun je het systeem kaal installeren, alle standaardt stuurprogramma's vind je op de Application en Support disc, of op de 😧 partitie van je hardeschijf. 

De fabrieksinstellingen kun je herstellen door tijdens het booten op F11 te drukken,  of door op te starten vanaf de Application en Support disc, daarmee worden de recoverybestanden welke ook op je 😧 partitie staan teruggezet, en staat alle standaard software er weer op. 

 

Groeten, 

Paul

NoiNutsNoGlory
Newcomer
Bericht 4 van 4
5.594 Weergaven
Bericht 4 van 4
5.594 Weergaven

Als je originele Windows 10 ISO's  wilt hebben dan kan dat.

 

Kan ook via Media Creation Tool idd.

 

Maar als je naar https://uupdump.ml/?lang=nl-nl gaat dan kun je de originele Windows 10 ISO's downloaden met alle updates erbij scheelt je weer een hoop uren updaten 

NoiNutsNoGlory_0-1588496211989.png

 

 

Dan RUFUS downloaden.

 

Formateer je USB naar FAT32!

 

En dan via de bios in je bootmenu opstarten via USB.

3 ANTWOORDEN 3