annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion Erazer X87029 taalinstellingen... nà herstelling (harde schijf vervangen) door Medion.

9 ANTWOORDEN 9
Luc56
Apprentice
Bericht 1 van 10
2.102 Weergaven
Bericht 1 van 10
2.102 Weergaven

Medion Erazer X87029 taalinstellingen... nà herstelling (harde schijf vervangen) door Medion.

De harde schijf werd vervangen en Windows 10  staat er op... in het Duits !!! Van service gesproken! Zij weten toch waar die pc vandaan komt denk ik dan!  Grrrr....  Ik heb al wat instellingen op "Nederlands" kunnen  aanpassen maar bepaalde meldingen, waaronder her opstartscherm met "Wilkommen", blijven lekker voorthossen in het Duits.

Wat ook niet lukt is een herstel usb-stick maken, er verschijnt een foutcode en volgens mijn opzoekwerk heeft het wat te maken met een taalconflict.

Once Medion... never ever Medion! Ja ik ben inderdaad **beep**ed want het kost mij geld voor een belabberde service, en een ssd-schijf die een half jaar buiten garantie de geest gaf... het zegt genoeg voor een herstelprijs van 138 euro (als ik me goed herinner).

9 ANTWOORDEN 9
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 10
2.039 Weergaven
Bericht 2 van 10
2.039 Weergaven

Hi @Luc56,

 

Volg deze stappen om de taal van uw PC te veranderen:

 

  • Selecteer Start > Instellingen (Einstellungen) > Tijd en taal (Zeit und Sprache)> Taal (Sprache).
  • Selecteer een taal in het Windows Display Language(Windows-Anzeigesprache) menu of selecteer Add a language onder Preferred Languages om de gewenste taal te installeren als deze niet in de lijst staat.
  • Als de gewenste taal niet wordt weergegeven, kan deze op deze manier worden geïnstalleerd:
  • Selecteer de Start > Instellingen (Einstellungen) > Tijd en taal (Zeit und Sprache)> Taal (Sprache).
  • Selecteer onder Voorkeurtalen(Bevorzugte Sprache) een taal in de lijst Taal toevoegen en selecteer vervolgens Opties(Optionen).
  • Selecteer Download in de vervolgkeuzelijst met taalpakketten.
  • Nadat het taalpakket is geïnstalleerd, selecteert u Terug(Zurück).
  • Selecteer een taal in het Windows Display Language (Windows-Anzeigesprache) menu.

Als dit uw probleem niet heeft opgelost, neem dan opnieuw contact met ons op.

 

Best regards,

EastClintwood

 

 


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Luc56
Apprentice
Bericht 3 van 10
2.028 Weergaven
Bericht 3 van 10
2.028 Weergaven

Deze hogervernoemde handelingen had ik reeds uitgevoerd maar het openingsscherm blijft steeds "Wilkommen" weergeven evenals linksboven de tekst linksboven die info geeft over het getoonde achtergrondscherm, in dit geval "Eine Flussszene bei Sonnenaufgang...."

De eerste seconde dat het inlogscherm verschijnt staat de datum linksonder in het Duits om daarna naar de Nederlandstalige versie over te springen.

Luc56
Apprentice
Bericht 4 van 10
2.018 Weergaven
Bericht 4 van 10
2.018 Weergaven

Daarstraks zag ik ook nog dat sommige windows aanbevelingen een mix van duits en nederlands zijn...

Luc56
Apprentice
Bericht 5 van 10
2.012 Weergaven
Bericht 5 van 10
2.012 Weergaven

Erger nog... de dag erna werd mijn toetsenbord niet herkend, ik heb het weer in orde gekregen door de usb- stekkers te verwijderen en wederom aan te sluiten. Nu kreeg ik bij inschakelen van de pc geen Nederlandse tekst te zien.

Luc56
Apprentice
Bericht 6 van 10
1.943 Weergaven
Bericht 6 van 10
1.943 Weergaven

En bij heropstart weer hetzelfde verhaaltje met dat toetsenbord...

Luc56
Apprentice
Bericht 7 van 10
1.935 Weergaven
Bericht 7 van 10
1.935 Weergaven

De dag erop start hij dan weer op met de juste toetsenbordweergave ??? 

EastClintwood
Moderator
Bericht 8 van 10
1.933 Weergaven
Bericht 8 van 10
1.933 Weergaven

Hoi @Luc56,

 

Als ik je goed begrijp, bestaat het probleem alleen voordat een gebruiker is geselecteerd. Het probleem zou met deze instelling opgelost moeten zijn:

 

Open het Configuratiescherm ([Windows] toets + [X] toets) >> open Regio >> open het tabblad Administratieve hulpmiddelen >> klik op de knop Instellingen kopiëren >> vink het vakje aan: Welkomspagina en Systeemrekeningen >> bevestig alle geopende vensters met [OK].

 

Vriendelijke groeten,

EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Luc56
Apprentice
Bericht 9 van 10
1.920 Weergaven
Bericht 9 van 10
1.920 Weergaven

Sorry Clint maat wat U vermeldt werkt bij mij niet.

"Windows-toets + X" geeft bij mij een lijst waar "Regio" niet bij vermeldt staat.

EastClintwood
Moderator
Bericht 10 van 10
1.904 Weergaven
Bericht 10 van 10
1.904 Weergaven

Hoi @Luc56,


De schoonste oplossing is waarschijnlijk om Windows10 opnieuw te installeren via een USB-stick met behulp van de Media Creation Tool, zodat Windows in de juiste taal opnieuw kan worden geïnstalleerd.

 

Groet,

EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
9 ANTWOORDEN 9