annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion Akoya P9614 op windows 10, kan dat?

3 ANTWOORDEN 3
Gerrit64
Beginner
Bericht 1 van 4
1.697 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.697 Weergaven

Medion Akoya P9614 op windows 10, kan dat?

Hallo, ik heb de ballen verstand van computers maar heb op zolder nog een Medion Akoya P9614 all in one staan die al 6 jaar niet gebruikt is. Ze staat nog op Windows 7.

 

Is het nog goed mogelijk om haar te updaten naar windows 10 want ze doet nu niks meer. Of ze start niet op, of ze herkend de verkenner niet meer.

 

Gerrit

3 ANTWOORDEN 3
Girlnod
Moderator
Bericht 2 van 4
1.687 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.687 Weergaven

Hallo @Gerrit64 en welkom,

 

Heb je een MSN nummer voor me? Dan kan ik even meekijken. De PC start helemaal niet meer op? Want dan is er een mogelijkheid dat er een hardware defect is. Een windows 10 licentie zal wel aangekocht moeten worden wanneer je de PC wilt upgraden naar Windows 10. Volgens Microsoft heb je de volgende dingen nodig op je PC om de upgrade te kunnen uitvoeren voor windows 10. 

U moet het volgende doen om een upgrade uit te voeren naar Windows 10 op uw pc of tablet:

  • Nieuwste besturingssysteem: controleer of u de nieuwste versie gebruikt: Windows 7 SP1 of Windows 8.1 Update.

  • Processor: 1 gigahertz (GHz) of sneller of SoC

  • RAM: 1 gigabyte (GB) voor 32-bits of 2 GB voor 64-bits

  • Beschikbare schijfruimte: 16 GB voor 32-bits besturingssysteem of 20 GB voor 64-bits besturingssysteem

  • Grafische kaart: DirectX 9 of nieuwer met stuurprogramma WDDM 1.0

  • Beeldscherm: 800 x 600

 

Groetjes,

Girlnod.

 

Gerrit64
Beginner
Bericht 3 van 4
1.645 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.645 Weergaven

Dank je, ik ga er binnenkort eens mee aan de slag. Krijg ik haar niet meer aan de praat dan is het jammer.

Outy
Moderator
Bericht 4 van 4
1.642 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.642 Weergaven

Hey @Gerrit64 

 

Mogelijk staat er een msn nummer op je pc, deze zouden alle Medion pc's moeten hebben.

Als je die deelt kan ik kijken of hij voldoet aan de eisen van Windows 10 en hoe oud hij is.

 

Als je al aan het proberen bent geweest dan horen wij natuurlijk graag wat de uitkomst is!

 

Groetjes,

Outy

3 ANTWOORDEN 3