abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Kan robot stofzuiger niet met App verbinden.

4 ANTWORTEN 4
Tanjasr
Trainee
Nachricht 1 von 5
3.165 Aufrufe
Nachricht 1 von 5
3.165 Aufrufe

Kan robot stofzuiger niet met App verbinden.

Ik heb sinds kort de robotstofzuiger MD18861. Ik probeer de robot aan te melden via de bijbehorende app. Echter krijg ik constant een foutmelding ‘robot failed to connect with the wifi network’. Echter heb ik zeker weten het wachtwoord goed. Ik heb de robot en modem vlak bij elkaar gehad, heb beide gereset.. maar niks werkt. Kunnen jullie mij hier mee helpen?

4 ANTWORTEN 4
Snelleschildpad
Moderator
Nachricht 2 von 5
3.122 Aufrufe
Nachricht 2 von 5
3.122 Aufrufe

Hallo @Tanjasr 

 

Heb je al eens geprobeerd de app van je apparaat te verwijderen en opnieuw proberen te installeren?

 

Groet

Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Tanjasr
Trainee
Nachricht 3 von 5
3.117 Aufrufe
Nachricht 3 von 5
3.117 Aufrufe

Mijn berichten lijken niet door te komen. App verwijderen helpt niet. Ook niet via een andere telefoon proberen. Ook zou ik graag weten waar het serienummer staat zodat ik verder contact op kn nemen met de klantenservice? 

 

Tanjasr
Trainee
Nachricht 4 von 5
3.115 Aufrufe
Nachricht 4 von 5
3.115 Aufrufe

B979732D-C0F6-4D1B-AD97-0AAA706C00C2.png

Ik krijg dus een melding dat de robot niet met wifi kan verbinden en ik het wachtwoord moet checken. Ik ben nu al enkele keren verder gekomen en kreeg dan de volgende foutmelding (zie foto).

 

ook maakt hij plots een ratelend geluid, dus zou hem graag verder nagekeken hebben, maar jullie klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. 

Snelleschildpad
Moderator
Nachricht 5 von 5
3.109 Aufrufe
Nachricht 5 von 5
3.109 Aufrufe

@Tanjasr 

 

Je kan altijd via het contactformulier contact met Medion leggen indien deze telefonisch niet te bereiken zijn.

 

MEDION Service

 

Groet

 

Snelle 



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
4 ANTWORTEN 4