annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hulp van een kenner gevraagd! Kan ik mijn geheugen uitbreiden en is grafische kaart sterk genoeg?

OPGELOST
4 ANTWOORDEN 4
VR
New Voice
Bericht 1 van 5
2.126 Weergaven
Bericht 1 van 5
2.126 Weergaven

Hulp van een kenner gevraagd! Kan ik mijn geheugen uitbreiden en is grafische kaart sterk genoeg?

Beste 

ik ben in het bezit van november van een Medion Akoya 

MSN: 30028546

SNB E15302 MEDION MD63540 BE

Nu ben ik bezig als grafische assistent en moet werken met de software van adobe met name Photoshop, Indesign en illustrator versie 2020-2021. Op het begin ging dit allemaal goed maar nu begin ik problemen te merken. Bepaalde functies in photoshop kan ik niet doen. Nu is de vraag is  daar een oplossing voor? Zonder aankoop van een nieuwe laptop wat momenteel niet gaat!

grts Veronique

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
daddle
Superuser
Bericht 4 van 5
2.212 Weergaven
Bericht 4 van 5
2.212 Weergaven

@VR 

 

Hi, 

jij hebt helemaal geen separate grafische kaart. Je Radeon Vega 8 ist in de Ryzen CPU integrated. En de meeste grafische kaartjes in een Notebook zijn vast op de mainboard gesoldeerd, en ziin niet wisselbaar.

 

Groetjes, daddle

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
daddle
Superuser
Bericht 2 van 5
2.121 Weergaven
Bericht 2 van 5
2.121 Weergaven

@VR 

 

Hallo Veronique,

 

nee, jammer genoeg niet. De geheugen is op de Mainboard gesoldeert, dus no chance voor een uitbreiding.

 

Hoe ging het met die voedings-adapter? Waar heb je die kunnen bestellen?

 

Daar was een foute aangave betrekkelijk de afmetingen van de stekker voor jouw Notebook; er stond er voor de adapter voor jouw NB met de MSN 30028546, een FSP065-REB C6n model, een stekker met de afmetingen buiten 5.5 mm in de eigenschappen, als ik toen ook geschreven had.

 

Maar feitelijk heeft de kontakt poort in je notebook een 3,5 diameter stekker nodig. Maar ik denk de Chicony A18-065N3 met de Adapter MSN 40074990 heeft de juiste afmetingen voor de  DC plug.

 

Cheers, daddle

VR
New Voice
Bericht 3 van 5
2.118 Weergaven
Bericht 3 van 5
2.118 Weergaven

Hallo Daddle

Ja ik heb niet via Medion hem kunnen bestellen maar die was niet meer in voorraad, maar wel op een andere en dit is nu per geluk in orde. Maar ben wel teleurgesteld dat ik niet kan uitbreiden. En een nieuwe laptop momenteel kopen is geen optie. Dus de grafische kaart en het werkgeheugen zit op 1 mainbord. Als ik dat geweten had. 

daddle
Superuser
Bericht 4 van 5
2.213 Weergaven
Bericht 4 van 5
2.213 Weergaven

@VR 

 

Hi, 

jij hebt helemaal geen separate grafische kaart. Je Radeon Vega 8 ist in de Ryzen CPU integrated. En de meeste grafische kaartjes in een Notebook zijn vast op de mainboard gesoldeerd, en ziin niet wisselbaar.

 

Groetjes, daddle

VR
New Voice
Bericht 5 van 5
2.113 Weergaven
Bericht 5 van 5
2.113 Weergaven

Hallo Daddle,

 

Dank je voor u snelle reactie!! In het vervolg zal ik meer moeten opletten als ik iets koop. 

4 ANTWOORDEN 4