annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Android 10 op LIFETAB E10713 tablet

13 ANTWOORDEN 13
JanHout
New Voice
Bericht 1 van 14
5.540 Weergaven
Bericht 1 van 14
5.540 Weergaven

Android 10 op LIFETAB E10713 tablet

Ik heb een LIFETAB 10713 aangeschaft en
 
Ik wil deze gebruiken voor de app campercontact van de NKC
maar vind de app al niet in de play store.
contact met de ontwikkelaar van de app gehad en die schrijft
 
Beste Jan,

Bedankt voor uw bericht.
Helaas kunnen Medion tablets inderdaad geen verbinding maken met onze Campercontact app.
Medion tablets hebben wel een Android versie, maar dat is een soort bèta versie van Android.
Mijn excuses voor het ongemak, maar ik verwacht niet dat wij hier een oplossing voor kunnen/gaan vinden. 

Met vriendelijke groet, Mit freundlichen Grüßen, Best regards,
 
Raymon van den Akker
Team Campercontact
 
weet iemand of dit zo is en een oplossing eventueel.
groet JanH
13 ANTWOORDEN 13
Girlnod
Moderator
Bericht 11 van 14
1.419 Weergaven
Bericht 11 van 14
1.419 Weergaven

Hallo @anne--elziena 

 

In principe zouden apps moeten werken op onze android versies van de tablet. Helaas zijn er sommige apps die niet compatibel zijn met elke android versie. Helaas is het ook niet mogelijk om elke app op te zoeken en te testen op elk product dat Medion verkoopt. Sommige apps hebben specifieke software nodig zoals bijvoorbeeld de software voor een camera aan de voor- en achterzijde van een tablet. Wanneer een tablet niet beschikt over een voor- of achtercamera dan kan het al ervoor zorgen dat een app niet gevonden zal worden op de playstore. 

 

groetjes,

Girlnod. 

anne--elziena
New Voice
Bericht 12 van 14
1.402 Weergaven
Bericht 12 van 14
1.402 Weergaven

Niet mee eens.

Ligt duidelijk aan de android versie op de tablet.

Tientallen apps zijn niet de downloaden op de tablet! dus..... allemaal "verkeerde" apps ontwikkelaars!!!! sirry, gaat er bij mij niet in.

 

Girlnod
Moderator
Bericht 13 van 14
1.385 Weergaven
Bericht 13 van 14
1.385 Weergaven

Hallo @anne--elziena,

 

Ik kan begrijpen dat het frustrerend is als apps niet werken op een specifiek model tablet. Echter is er een mogelijkheid dat de apps software nodig hebben waar onze tablets niet over beschikken. Dit kan verschillende soorten software zijn. Sommige apps hebben bijvoorbeeld de software nodig die gebruikt wordt voor een voor- en achtercamera. Wanneer onze tablets één van de 2 camera's niet beschikken dan kan het dus er al voor zorgen dat een app niet kan werken. Het gaat dan niet om een fout maar om de compatibiliteit tussen de app en de tablet. Helaas is het voor Medion lastig om elke app uit te testen omdat er zo veel apps op de playstore staan.

 

Groetjes,

Girlnod. 

Kees1958
Newcomer
Bericht 14 van 14
937 Weergaven
Bericht 14 van 14
937 Weergaven

Wat mij verwondert is dat u hier het beta versie verhaal tegenspreekt. De digitale helpdesk van Digid meldt ook dat het ligt aan de door Medion gebruikte Android versie. Ik lees in de fora dat deze klacht er al ruim anderhalf jaar ligt. Wordt het dan niet eens tijd dat Medion deze tekortkoming erkent en het gewoon oplost. Behalve Huawei zijn er weinig andere merken met dit soort klachten.

13 ANTWOORDEN 13