annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

tikkend geluid internet radio

7 ANTWOORDEN 7
Ronny1
New Voice
Bericht 1 van 8
1.637 Weergaven
Bericht 1 van 8
1.637 Weergaven

tikkend geluid internet radio

Bij het afspelen van internetradio is er een storend tikkend geluid op de radio MD44100.

Lijkt op het getik van een klok. Wat is de oorzaak?

7 ANTWOORDEN 7
Teske
Mentor
Bericht 2 van 8
1.631 Weergaven
Bericht 2 van 8
1.631 Weergaven

Hey @Ronny1

 

Ik zou je willen vragen om de internetradio terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Dat doe je op de volgende manier, 

  1. Schakel het apparaat uit. Indien het apparaat een aan- en uitschakelaar heeft, zet die dan op “0” of “OFF”
  2. Verwijder alle verbindingskabels en hou de aan- en uitschakelaar ingedrukt voor ongeveer 15 seconden om de stroom te ontladen van alle onderdelen van het product. Indien het product geen powerknop heeft dan wacht enkel 5 minuten.
  3. Sluit enkel de noodzakelijk zaken weer aan en zet de aan- en uitschakelaar op “1” of “ON” en herstart uw product.

We horen graag van je of dit het probleem opgelost heeft. 

 

Groetjes Teske 

Ronny1
New Voice
Bericht 3 van 8
1.623 Weergaven
Bericht 3 van 8
1.623 Weergaven

Radio gaat met stappen 1 tot 3 niet naar fabrieksinstellingen.

Alle instellingen blijven behouden...

 

Bijkomende inlichting: draadloos verbonden met router

Teske
Mentor
Bericht 4 van 8
1.594 Weergaven
Bericht 4 van 8
1.594 Weergaven

Hey @Ronny1 

 

Ik zou je willen vragen om de volgende instructies uit te voeren. 

1. Als je apparaat niet reageert, schakel het dan uit met de aan-uitschakelaar 0/1 en schakel het na een paar seconden weer in. 
2. Zet de menu-instellingen vervolgens terug op de fabrieksinstellingen. Ga hiervoor naar het menu SYSTEMEINSTELLUNGEN -> WERKSEINSTELLUNG en bevestig de vraag die verschijnt met JA.
De installatieprocedure moet nu opnieuw worden uitgevoerd. Houd er rekening mee dat alle instellingen (bijv. de netwerksleutel) bij een reset definitief verloren gaan en opnieuw moeten worden ingevoerd
 

Groetjes Teske 

Ronny1
New Voice
Bericht 5 van 8
1.553 Weergaven
Bericht 5 van 8
1.553 Weergaven

Het probleem blijft hetzelfde na herinstallatie.

Teske
Mentor
Bericht 6 van 8
1.515 Weergaven
Bericht 6 van 8
1.515 Weergaven

Hey @Ronny1

 

Zou je nog een ander stopcontact willen proberen? 

Als dit geen verschil maakt dan kan ik alleen nog maar een reparatie aanbieden. 

 

Groetjes Teske 

Ronny1
New Voice
Bericht 7 van 8
1.502 Weergaven
Bericht 7 van 8
1.502 Weergaven

Ander stopcontact maakt geen verschil.

Het enige dat wél helpt is de radio dichter bij de draadloze router te plaatsen.

 

Het toestel is nog in garantie. Online gekocht via medion.be.

Helaas vind ik nergens noch de procedure, noch een contact om een toestel onder garantie voor herstelling of vervanging terug te sturen......!!!!!

 

 

Giraffe_200
Contributor
Bericht 8 van 8
1.436 Weergaven
Bericht 8 van 8
1.436 Weergaven

Hi @Ronny1 ,

 

In dit geval kun je het beste contact opnemen middels volgend telefoonnummer: 0800-49909

 

Groetjes Giraffe

7 ANTWOORDEN 7