annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zenderlijst

3 ANTWOORDEN 3
fotograaf
New Voice
Bericht 1 van 4
1.096 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.096 Weergaven

Zenderlijst

Ik kan op mijn Medion life dab+ P66024 Audiosysteem geen zenderlijst maken, ik moet op het sterretje drukken en dan de nummer  in de lijst selecteren en dan de select knop in drukken, maar het station komt niet in de lijst. wie weet hoe ik dat kan oplossen.

3 ANTWOORDEN 3
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 4
1.079 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.079 Weergaven

Hallo @fotograaf, en welkom bij de community.

 

Hier zijn de instructies van de BDA voor het maken van een zenderlijst voor FM-zenders:

 

bda_md44100_16.2.png

 

Laat me weten of het probleem blijft bestaan of dat de zenderlijst niet voor radiozenders maar voor bijvoorbeeld internetradio moet worden gebruikt.

 

Groeten,

EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
fotograaf
New Voice
Bericht 3 van 4
1.066 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.066 Weergaven

beste Eastclintwood, het ging om de lijst voor de internet radio, maar het is intussen al opgelost, bedankt voor de reactie.

Groeten Fotograaf

EastClintwood
Moderator
Bericht 4 van 4
1.061 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.061 Weergaven

Hi @fotograaf,

 

Bedankt voor uw feedback en veel plezier met uw radio.

 

EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
3 ANTWOORDEN 3