annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

WLAN-Internetradio Medion S85105(MD87805) valt soms uit

17 RÉPONSES 17
alain15
New Voice
Message 1 sur 18
8 332 Visites
Message 1 sur 18
8 332 Visites

WLAN-Internetradio Medion S85105(MD87805) valt soms uit

Mijn radio valt soms volledig uit en start dan volledig weer op juist deed deze radio het zelfs 2 keer na elkaar dat alle lichtjes en muziek uitgaan en dan terug op start ik luister naar 

Ik heb zelf eens mijn internetverbinding verbroken maar dan stopt de muziek en de radio blijft aan dus daar ligt het niet aan.

17 RÉPONSES 17
alain15
New Voice
Message 2 sur 18
5 470 Visites
Message 2 sur 18
5 470 Visites

En juist deed hij het weer muziek valt uit radio schakelt uit komt er een scherm met Medion op en daarachter start deze terug op. Dit is nu het 2de toestel al dat we testen en ze doen het alle 2. Dus ik heb een vermoeden dat dit een softwarefout is en dat alle radio's het doen ik heb verbinding met mijn modem gemaakt met een knop op mijn modem in te drukken maar daar licht het niet aan want internet is niet uit gevallen als ik hier zelf de verbinding verbreek dan blijft de radio aan staan. Internetverbinding draadloos kunnen we dus al uitsluiten.

alain15
New Voice
Message 3 sur 18
5 464 Visites
Message 3 sur 18
5 464 Visites

Toen mijn radio het straks deed heb ik een stukje ervan gefilmt dus de radio stopt met spelen de lichten gaan uit en op het scherm komt Medion op daarachter start de radio dus terug op zoals hier te zien is film ik vermoed dat dit een software fout is in al die toestellen. Ik heb deze gekocht in de Aldi maar zijn dat wel de recente toestellen of is dit een oud toestel wat niet naar behoren werkt ?

REV
Moderator Moderator
Moderator
Message 4 sur 18
5 458 Visites
Message 4 sur 18
5 458 Visites

Hallo @alain15 

 

Welkom bij de Community en wat vervelend dat je problemen hebt met je Radio. 

Je kan eens proberen het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Dit kan je bereiken in het menu bij de Systeeminstellingen. 

Hopelijk werkt dit voor je. 

 

Hartelijke groet,

REV

 

alain15
New Voice
Message 5 sur 18
5 451 Visites
Message 5 sur 18
5 451 Visites

Ik heb het toestel gisteren al gereset bijgevolg dat ik al mijn favorieten er terug moest in zetten toen viel de radio al terug uit en aan waardoor ik moest wachten om mijn favorieten er terug in te plaatsen misschien zelf eens die toestellen op het internet aansluiten want denk dat het een softwarefout is ik heb er 2 dezelfde en ze doen het alle 2. Ik vermoed dus dat allemaal deze toestellen dat probleem gaan hebben. is dit wel een nieuw toestel of is dat een oud.

Snorlax
Tutor
Message 6 sur 18
5 430 Visites
Message 6 sur 18
5 430 Visites

Hoi @alain15 

 

Als het resetten geen verandering geeft lijkt het me toch verstandig om even contact op te nemen met Medion.

Waarschijnlijk is er toch een reparatie nodig.

 

Groeten,

Snorlax

alain15
New Voice
Message 7 sur 18
5 425 Visites
Message 7 sur 18
5 425 Visites

Dit toestel heeft het vandaag na het opzetten gedaan en daarna niet meer. Het vrorige toestel dat deed het meerdere keren ik denk dat het aan alle toestellen ligt van dat type misschien zelf eens een soortgelijk toestel testen tijdens het programmeren en het opslaan van internetradio's in het geheugen doen die radio's dit al. 

alain15
New Voice
Message 8 sur 18
5 423 Visites
Message 8 sur 18
5 423 Visites

En daarnet weer ik heb ook een 2de radio van het merk CVG ernaast staan en deze radio bleef spelen Medion radio viel volledig uit en dan komt het scherm medion er terug op dus ik heb een vermoeden dat het toch  de radio is mijn moeder wil de Medion behouden en ze zegt steeds dat het haar niet hinderd dat die radio enkele minuten uit valt in ieder geval ik krijg de CVG internetradio en dat vind ik de beste want deze valt niet uit. De radio's staan alle 2 naast elkaar en ze zijn alle 2 draadloos verbonden. Iets aan de stroom of zo of aan de voeding misschien ???

REV
Moderator Moderator
Moderator
Message 9 sur 18
5 393 Visites
Message 9 sur 18
5 393 Visites

@alain15 

 

Zoals eerder aangegeven is het misschien verstandig dat je contact opneemt met de klantenservice van Medion.

Waarschijnlijk dat er toch een reparatie aan te pas moet komen.

 

Hartelijke groet,

REV

alain-a
Beginner
Message 10 sur 18
5 358 Visites
Message 10 sur 18
5 358 Visites

Die radio blijft dat doen en mijn moeder is oud die wil die radio niet opsturen daar komen kosten op zegt ze en dan nog verslechteren. Jammer want het is een nieuwe radio en het komt heel af en toe voor raar want de radio valt gewoon uit het si niet dat de verbinding verbreekt er komt steeds terug medion op en na een minuut start die radio dan terug. 

17 RÉPONSES 17