annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Subwoofer defect aangekomen

3 ANTWOORDEN 3
Rickdejong97
Beginner
Bericht 1 van 4
1.378 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.378 Weergaven

Subwoofer defect aangekomen

Beste,

 

Ik heb mijn soundbar nu een maandje en de subwoofer was defect aangekomen.

Daarvan heb ik ook foto's met datum en alles erbij, de dag van aankomst.

De box bungelde er gewoon onder toen ik hem uitpaktte.

Ik had de 4 schroefjes weer vast geprobeerd te draaien, wat in het eerste opzicht leek geslaagd te zijn.

Maar de bass was erg slecht van de box, waarna ik vandaag toch eens op onderzoek uit ging.

Wat bleek? De box lag gewoon weer onder de subwoofer.

Nu wil ik graag dat mijn subwoofer vervangen word, aangezien ik hier zelf helemaal niks aan heb kunnen doen en het verder niet zelf kan oplossen.

 

Hoe nu verder en wat gaat Medion voor mij betekenen?

3 ANTWOORDEN 3
Rickdejong97
Beginner
Bericht 2 van 4
1.377 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.377 Weergaven

20211029_170532.jpg

Girlnod
Moderator
Bericht 3 van 4
1.370 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.370 Weergaven

Hallo @Rickdejong97,

 

Je kan het beste contact opnemen met MEDION hierover. Wanneer is de soundbar met subwoofer gekocht? En wanneer zijn deze bezorgd? Deze informatie kunnen zij ook goed gebruiken. Dan gaan zij kijken wat ze kunnen doen om de subwoofer weer werkend te krijgen voor je. Eventueel zullen zij ook vragen om de foto door te sturen zodat zij zelf ook mee kunnen kijken.

 

Groetjes,

Girlnod.

Rickdejong97
Beginner
Bericht 4 van 4
1.365 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.365 Weergaven

Bedankt voor je antwoord, ik heb dit inderdaad geprobeerd.

Ik hen vanmorgen meerdere malen aan de telefoon gehangen maar de medion help desk is volledig onbereikbaar..

Ik heb me nummer achter gelaten zoals gevraagd en heb zelf nog er achter aan gemaild. 

Ik hoop dat ik hier niet al te lang mee hoef te wachten want ik zie op dit forum een hoop mensen die vaak wel 2 weken lang wachten tot alles is geregeld..

3 ANTWOORDEN 3