annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Storend geluid in subwoofer MD 45377

OPGELOST
5 ANTWOORDEN 5
MVR
Trainee
Bericht 1 van 6
1.646 Weergaven
Bericht 1 van 6
1.646 Weergaven

Storend geluid in subwoofer MD 45377

Hallo,

ik heb al een tijd lang last van een storend geluid in de subwoofer.

Dit doet zich vooral voor als ik via Bluetooth luister naar spotify.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Gr.MVR

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
daddle
Superuser
Bericht 4 van 6
1.606 Weergaven
Bericht 4 van 6
1.606 Weergaven

@MVR 

 

Je kunt gewoon proberen de steker in de stopcontact omtedraaien, dus dat de actieve pol of de andere pin kommt te liggen. Dit heeft met aarde niets te maken; je subwoofer heeft maar een twee pin Euro steker en geen contact met "aarde". Probeer het ook met de soundbar steker.

 

Als dit niet helpt, kan het aan de andere electronic equipment in de lijn liggen. Of aan het Internet

 

groetjes, daddle

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Teske
Mentor
Bericht 2 van 6
1.622 Weergaven
Bericht 2 van 6
1.622 Weergaven

Hallo @MVR

 

Wat vervelend dat je een storend geluid ervaart in de subwoofer. 

Je geeft aan dat het probleem zich voornamelijk voordoet bij het luisteren naar spotify. 

Kun je ons vertellen hoe vaak en wanneer dit probleem zich voordoet? Is dit ook als de woofer aangesloten is op een ander stopcontact? 

 

Groetjes Teske 

MVR
Trainee
Bericht 3 van 6
1.614 Weergaven
Bericht 3 van 6
1.614 Weergaven

Hoi Teske,

Ik heb dit probleem al eens eerder gemeld. Ik heb hem toen in een ander stopcontact geprobeerd, maar na een tijdje kwam dat geluid weer terug. Overigens vraag ik me af  hoe het aan een stopcontact kan liggen. De mijne zijn allemaal geaard. Ik hoor het graag!

 

daddle
Superuser
Bericht 4 van 6
1.607 Weergaven
Bericht 4 van 6
1.607 Weergaven

@MVR 

 

Je kunt gewoon proberen de steker in de stopcontact omtedraaien, dus dat de actieve pol of de andere pin kommt te liggen. Dit heeft met aarde niets te maken; je subwoofer heeft maar een twee pin Euro steker en geen contact met "aarde". Probeer het ook met de soundbar steker.

 

Als dit niet helpt, kan het aan de andere electronic equipment in de lijn liggen. Of aan het Internet

 

groetjes, daddle

MVR
Trainee
Bericht 5 van 6
1.601 Weergaven
Bericht 5 van 6
1.601 Weergaven

Hoi dadel,

bedankt, we gaan het proberen!

MVR
Trainee
Bericht 6 van 6
1.594 Weergaven
Bericht 6 van 6
1.594 Weergaven

Hoi Daddle,

ik heb de stekker van de subwoofer omgedraaid en nu is het nare geluid i.i.g weg. Ik moet erbij zeggen dat mijn draadloze internet niet optimaal is waar de soundbar staat. Dit ga ik binnenkort bekabelen naar de wifiversterker.

Bedankt voor jouw nuttige reactie!

Gr.MVR

5 ANTWOORDEN 5