annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Soundbar p64377

4 ANTWOORDEN 4
Skrolan
Beginner
Bericht 1 van 5
2.079 Weergaven
Bericht 1 van 5
2.079 Weergaven

Soundbar p64377

Ik heb soundbar p64377 sinds gisteren piept deze constant als er geluid afgespeeld word in arc modus echter als ik de soundbar dan in e-arc zet piept deze enkel als ik surround aanzet dit zowel via bluethoot met gsm als via hdmi op tv. 

4 ANTWOORDEN 4
Outy
Moderator
Bericht 2 van 5
2.065 Weergaven
Bericht 2 van 5
2.065 Weergaven

Hey @Skrolan 

 

Wanneer je de soundbar op een andere TV test, is dit probleem dan ook aanwezig?

 

Groetjes,

Outy

Skrolan
Beginner
Bericht 3 van 5
2.062 Weergaven
Bericht 3 van 5
2.062 Weergaven

Ik heb jammer genoeg geen andere tv maar als ik via bluetooth gsm aansluit en dan vertical sound aanzer heeft deze het ook is telkens als vertical sound aanstaat

Outy
Moderator
Bericht 4 van 5
2.049 Weergaven
Bericht 4 van 5
2.049 Weergaven

Hey @Skrolan 

 

Is het een soort elektronische/statische pieptoon of klinkt het alsof een van de speakers kapot is?

 

Je kan proberen de soundbar enkele uren (2 of 3) van de stroom te halen, mogelijk zit er restspanning in het apparaat die het veroorzaakt.

 

Groetjes,

Outy

Skrolan
Beginner
Bericht 5 van 5
2.042 Weergaven
Bericht 5 van 5
2.042 Weergaven

Dit leek jammer genoeg ook niet te helpen. Als vertical sound/dolby uit staat spelen de boxen normaal als ik deze aanzet

dan is het meer een gepiep en gekraak alsof je zeg maar tussen radiozenders snel overschakeld met geruis erbij. Dus eerder electrisch/statisch maar wel pulserend

Dus op eerste zicht zou je kunne  denken dat de boxen niet stuk zijn maar ams ik een gsm of iets anders aansluit heeft hij het probleem ook bij vertical sound.

Als de boxen stuk zouden zijn zou hij het constant moeten hebben denk ik

4 ANTWOORDEN 4