annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Radio E66462 (MD 44148) - Alarmvolume verlagen

1 ANTWOORD 1
Jors_Troelie
Beginner
Bericht 1 van 2
1.080 Weergaven
Bericht 1 van 2
1.080 Weergaven

Radio E66462 (MD 44148) - Alarmvolume verlagen

Hi iedereen,

 

Ik heb recent een "retroradio Medion Life E66462 (MD44148)" gekocht, met de bedoeling te te gebruiken als DAB-wekkerradio.

 

Wanneer ik "gewoon" naar de radio wil luisteren kan ik het volume perfect afstellen (is op het display aangeduid d.m.v. wel/niet ingekleurde blokjes van 0 tot 15 of zo). Volume 1 of 2 (blokjes) is voor mij prima; ik lig in bed met m'n hoofd op zowat 30cm van het toestel, en luider is het niet erg aangenaam.

 

Maar wanneer ik het toestel wil instellen als wekker, dan kan ik het volume niet lager instellen dan 5 blokjes. Hoger kan wel 🙂 Wanneer nu de wekker actief wordt (dus op het minimumvolume van 5 blokjes) dan maakt dat zo'n herrie dat ik telkens zin heb om het toestel door het raam te gooien... 😞 Ik wordt liever "zachtjes" gewekt door een muziekje op een "aangenaam" volume.

Ik zou natuurlijk het toestel 5 meter verder kunnen opstellen; maar dan kan ik natuurlijk het toestel niet meer bedienen...

Is er een manier om het minimum alarmvolume te verlagen naar <5 blokjes? 

 

Alvast bedankt!

JT.

1 ANTWOORD 1
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 2 van 2
1.062 Weergaven
Bericht 2 van 2
1.062 Weergaven

Hallo @Jors_Troelie 

 

Het is helaas niet mogelijk om het wekkervolume lager dan 5 balkjes te krijgen volgens mij gegevens 😞

 

Voordeel is wel wanneer je het toestel verder van je bed afzet dat je genoodzaakt bent om op te staan 😉

 

Groet 

Snelle 



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
1 ANTWOORD 1