annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

P85111, Equalizer instelling bewaren

5 ANTWOORDEN 5
Martin1955
Beginner
Bericht 1 van 6
3.577 Weergaven
Bericht 1 van 6
3.577 Weergaven

P85111, Equalizer instelling bewaren

Op mijn P85111 heb ik een eigen instelling ingevoerd met deequalizer. Als ik apparaat heb uitgeschakeld en weer inschakel, gaat hij terug naar standaardinstellingen. Je moet dan je eigen equalizer instelling eerst weer selecteren. Kortom, geluidsinstelling wordt niet opgeslagen/onthouden. Doe ik iets verkeerds of is dit zo...

5 ANTWOORDEN 5
Anu
Scientist
Bericht 2 van 6
3.556 Weergaven
Bericht 2 van 6
3.556 Weergaven

Hoi @Martin1955

 

Ik heb zelf dit model niet, dus ik kan het niet voor je testen, maar hoe schakel je het apparaat uit? Zet je hem in standby, of haal je hem volledig van de stroom af? Bij standby / on lijkt me dat de instellingen zowieso bewaard zouden moeten blijven. Als je de netstroom uitschakeld of loskoppeld zou ik me kunnen voorstellen dat er wellicht instellingen verloren gaan afhankelijk van welk soort geheugen er gebruikt wordt om die gegevens op te slaan.

 

Groetjes,

Anu 

 

Martin1955
Beginner
Bericht 3 van 6
3.552 Weergaven
Bericht 3 van 6
3.552 Weergaven

Dank voor je reactie; in de stand-by uiteraard Smiley Knipoog

Anu
Scientist
Bericht 4 van 6
3.540 Weergaven
Bericht 4 van 6
3.540 Weergaven

Hoi @Martin1955

 

Dan zou ik eigenlijk verwachten dat de instellingen zowieso bewaard zouden moeten blijven, ik kan me zo ook niet iets bedenken wat je daaraan fout zou kunnen doen, buiten vergeten de instellingen op te slaan, maar dan zouden ze meteen weg moeten zijn, niet pas nadat het toestel in standby heeft gestaan. 

 

Groetjes, 

Anu

Martin1955
Beginner
Bericht 5 van 6
3.537 Weergaven
Bericht 5 van 6
3.537 Weergaven

Ik zal het je nog sterker vertellen: als ik mijn volume wijzig (harder of zachter) springt radio terug naar standaard geluidsweergave...

Anu
Scientist
Bericht 6 van 6
3.510 Weergaven
Bericht 6 van 6
3.510 Weergaven

Dat lijkt me inderdaad niet iets wat een gevolg is van verkeerd opslaan of een verkeerde instelling of zo. Ik ga ervanuit dat je al eens geprobeerd hebt om de fabrieksinstellingen te herstellen? Zoja, zou ik contact opnemen met Medion om het toestel na te laten kijken.

 

Groetjes, 

Anu

5 ANTWOORDEN 5