annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

P61220 valt weg

OPGELOST
7 ANTWOORDEN 7
SillyHardy
New Voice
Bericht 1 van 8
2.949 Weergaven
Bericht 1 van 8
2.949 Weergaven

P61220 valt weg

Speciaal deze soundbar icm met TV E12443 gekocht om (klassieke) muziek af te spelen via Spotify, maar als de muziek zachtjes is valt het geluid steeds uit. Zodra de muziek weer wat harder wordt pikt hij het weer op.

Ik bedoel niet hoe hoog het volume staat maar een zacht stukje in een nummer.

Herkent iemand dit? En (hoe) is dit ook te lossen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
SillyHardy
New Voice
Bericht 8 van 8
2.893 Weergaven
Bericht 8 van 8
2.893 Weergaven

Bedenk nu pas dat ik heel blond bezig was! Speelde mijn muziek af via die Chromecast, maar kan natuurlijk ook de Bluetooth-functie gebruiken, muziek rechtstreeks van mijn telefoon naar de soundbar sturen en heel die Chromecast omzeilen.

Prima geluid!

Bedankt voor de snelle reacties en het meedenken @Fishtown, heeft me m'n eigen hersenen ook weer even laten gebruiken 🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 8
2.946 Weergaven
Bericht 2 van 8
2.946 Weergaven

Hallo @SillyHardy  en welkom

Hoe is de soundbar verbonden met de tv?

Wanneer via AUX en het volume van de tv te laag is, wordt de soundbar na 15 minuten uitgeschakeld.

Dat is gewoon het geval met AUX.

Maak verbinding met HDMI of probeer de tv-luider en rustig in te stellen op de soundbar.

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
SillyHardy
New Voice
Bericht 3 van 8
2.937 Weergaven
Bericht 3 van 8
2.937 Weergaven

Dank voor het meedenken.

Het is niet zo dat het geluid uiteindelijk wegvalt, maar gewoon tussendoor, één of een paar seconden, zolang het zachte stukje duurt en zodra het volume weer omhoog gaat, komt het weer terug. Ik heb een stukje opgenomen, ga proberen dat ergens toe te voegen.

SillyHardy
New Voice
Bericht 4 van 8
2.932 Weergaven
Bericht 4 van 8
2.932 Weergaven

SillyHardy
New Voice
Bericht 5 van 8
2.928 Weergaven
Bericht 5 van 8
2.928 Weergaven

De verbinding loopt inderdaad via AUX trouwens, zou het kunnen dat ik met een HDMI-kabel van het probleem af ben? Want dan had ik die vandaag meteen halen!

Fishtown
Superuser
Bericht 6 van 8
2.904 Weergaven
Bericht 6 van 8
2.904 Weergaven

Hallo @SillyHardy 

ja probeer het via HDMI

Blijkbaar heeft de soundbar moeite met het herkennen van zachte tonen en speelt deze daarom niet af.

Probeer ook het volume op de tv hoger te zetten (ingangssignaal) en liever het volume op de soundbar lager.

Je kunt ook de instellingen/hoge en lage tonen proberen of dit iets verandert.

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
SillyHardy
New Voice
Bericht 7 van 8
2.894 Weergaven
Bericht 7 van 8
2.894 Weergaven

Helaas gaat de vlieger van de HDMI-kabel niet op, mijn TV (E12443, als set gekocht) heeft maar één HDMI-ingang en die is al bezet door mijn Google Chromecast 😕

SillyHardy
New Voice
Bericht 8 van 8
2.894 Weergaven
Bericht 8 van 8
2.894 Weergaven

Bedenk nu pas dat ik heel blond bezig was! Speelde mijn muziek af via die Chromecast, maar kan natuurlijk ook de Bluetooth-functie gebruiken, muziek rechtstreeks van mijn telefoon naar de soundbar sturen en heel die Chromecast omzeilen.

Prima geluid!

Bedankt voor de snelle reacties en het meedenken @Fishtown, heeft me m'n eigen hersenen ook weer even laten gebruiken 🙂

7 ANTWOORDEN 7